21. Bölüm: Elena İle Tartışma ve Nişan

1.3K 123 26
                                    

Lucas'ın mektubunu okur okumaz heyecanla odamdan çıkmış, kapımda gir dememi bekleyen hizmetçilerimi içeri almıştım.

"2. Prens birkaç saat sonra Dukalığa geliyor, sizin zevkinize güveniyorum. Beni güzelce hazırlayın."

"Yeter ki siz isteyin leydim!"

___

"Size diyecek kelime bulamıyorum... Müthişsiniz." diyor Nancy.

"Teşekkür ederim... 2. Prens gelmek üzeredir. Aşağı inelim."

Üstümdeki elbisenin güzelliği beni büyülerken mavi saçlarımı geriye savuruyorum.

Ortaya çıkan gerdanıma kolye taktıktan sonra sol yanımda Nancy, sağ yanımda Cecilia ile birlikte odamdan çıkıyoruz.

Koridordan geçen her saray çalışanı beni görüp birbirlerinin kulağına fısıldıyor.

"Leydim, onlar sizin geçen günlerde giydiğiniz elbise hakkında konuşuyor. Hadlerini bildirmemi ister misiniz?" diyor Cecilia.

Konudan bağımsız olarak Cecilia'ya dönüyorum.

"Onları nasıl duydun Cecilia? Bizden oldukça uzaktalar."

Cecilia afallıyor ve elleriyle oynamaya başlıyor.

"Ailemden bana geçen bir yetenek leydim. Uzak mesafede konuşulanları duyabiliyorum ve şey, aslında..."

"Evet?" diyorum soru sorar gözlerimi Cecilia'nın gözlerine dikerek.

"Aslında ailemin düşmesinin sebebi bu yetenek. Bizim cadı olduğumuza dair haksız söylentiler çıktı ve unvanımız alındı."

Cecilia sözlerini tamamladığı sırada bahçeye çıkıyoruz.

"Ailen için üzgünüm Cecilia. Bu durumu daha sonra konuşalım."

İmparatorluğa ait at arabası bütün ihtişamıyla Dukalık sarayının önünde duruyor.

Yine bana haber vermeyen ailem 2. Prens'in kapıdan çıkmasını bekliyor.

Prens bir türlü çıkmayınca adımlarımı hızlandırarak yanlarına geliyorum.

Babam ve Düşes önde iken abilerim ve Elena arkalarında reverans pozisyonlarını koruyarak bekliyorlar.

Elena'nın yanında durarak reverans yapıyorum.

Ben reverans yapar yapmaz arabanın kapısı hızla açılıyor ve Lucas çıkıyor.

Dük ve ailesi Lucas ile uzun uzun selamlaşırken bu durumdan sıkılarak Lucas'ı izliyorum.

Simsiyah saçları, saçlarına tezat bir fincan takımının eksik parçasını andıran mavi gözleri ve giydiği beyaz imparatorluk takımı onu çok çekici gösteriyor.

Bir dakika, ne dedim ben?

Az önce Lucas'ı çekici mi buldum?

Aman Tanrım!

Kulaklarıma kadar kızarırken gözlerimi hemen ondan çekiyorum.

Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin