26.

2.6K 134 64
                                    

•3 Hafta Sonra•

Sürücü kursunun önünde dururken taksiden indik. Burak'ın arabası halâ serviste olduğu için beni arabayla bırakamamıştı hadi orayı anlamıştım ben zaten taksiyle gidecektim ama Burak neden benimle geliyordu onu anlamamıştım işte.

Ben okuldan çıkıp eve geldiğimde Burak'ı hazırlanmış bir şekilde karşımda bulmuştum. Bir işi var sanarken benimle geleceğini söylemesiyle itiraz etsemde engeleyememiştim. Neymiş efendim sınavdan eve geri dönerken kaybolurmuşum. Yahu altı üstü taksiciye evin adresini verecektim niye kaybolayım ben aa!? Zaten bugüne kadar fırsat buldukça bütün ehliyet derslerime katılmıştı.

Sürücü kursundaki derslerimi tamamlamış teorik sınavdan da geçmiştim çok şükür ve bugün direksiyon sınavım vardı.

Benimle çalışan hocanın yanına ilerlerken hocanın yanı başında duran tanıdık yüzle şaşkınlığıma engel olamamıştım. Safa'nın ne işi vardı burda?!

Çaktırmadan Burak'a baktığımda yüzündeki ifadeden onunda haberinin olmadığını anlamam çok zor olmamıştı. Gözlerini hafif kısmış şüpheyle Safa'ya bakıyordu.

"Selamun aleyküm hocam."

"Aleyküm selam Nevacığım. Hoşgeldiniz. Yine tek gelememişsin görüyorum ki."

Hocanın gülerek muzip bir tonda konuşmasıyla Burak'a baktım.

"Hiç sormayın hocam. Sınava da benim yerime girecek herhalde."

Şakayla konuşmamla biz gülerken Safa ve Burak sadece birbirlerine bakıyorlardı. Yahu bunlar hastanede şen şakrak sohbet etmiyor muydu ne ara bu hale geri dönmüşlerdi.

"Senin ne işin var burada?"

Burak'ın imalı ses tonundan söylediği cümleden çok daha fazlası anlaşılıyordu. Sessizce gözleriyle kavga ediyorlardı sanki.

"Sınava geldim. Ehliyet yenileyeceğim. Neva'nın bu kursa eğitime geldiğini duyunca bende buraya yazılayım dedim. Sadece sınava gireceğim zaten ehliyetim olduğu için derslere girmedim."

Geçen gün okul çıkışı kursa gittiğimi Banu'ya anlatırken şans eseri Safa da duymuştu. Öyle olunca birazcık bahsetmiştim ama ehliyet yenilemek için bu kursa geleceği aklımın ucundan bile geçmemişti.

Burak bana bakarken kafamı başka tarafa çevirdim. Ne var sanki canım aa ben dedim sanki gel buraya yazıl diye.

"Bir sorun yoktur umarım aranızda? Önceden tanışıyorsunuz sanırım?"

Hocamın konuşmasıyla hafif tebessümle ona döndüm.

"Yok hocam yok. Safa benim bir öğrencimin velisi oradan tanışıyoruz, bir sorun yok."

"Bencede sorun yok."

Burak konuşmasıyla ona yandan bir bakış attım. Safa ve hoca önden ilerlerken kulağına yaklaşarak sadece Burak'ın duyabileceği bir ses tonuyla konuştum.

"Senlik sorun olması mevcut durumumuzu çok da etkilemiyor zaten."

"Allah Allah, etkiliyor tabi ki! Kocanın duygu durumları seni de ilgilendirdiği için bal gibi de etkiliyor."

Alayla konuşmasıyla sinirle gözlerimi kıstım.

"Başlatma şimdi kocamın duygu durumlarına! Strese giriyorum iyice bak, sınavdan geçemezsem sen ödersin haberin olsun!"

Stresten terleyen ellerimi üstüme silmeye çalışırken Burak'ı arkada bırakıp yürümeye başladım.

"Feda olsun sana öderim tabi. Ama 4 kere kalmayı da düşünmüyorsun sınavdan herhalde değil mi?"

GELİNCİK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin