חברים חברות חברויותתתתת
הסיפור קרוב לסיומו😭😭😭
תהנו❤--
האצתי את מהירותי לכיוון הפארק הקרוב.
לא יכולתי לחכות להגיע אליו.
לא יכולתי לחכות לתשובות ממנו, מסטיב.אחרי מה שטום סיפר לי, חלק גדול מהאמון שלי בסטיב התערער.
ואני רוצה לברר מה קורה.
הפצרתי בסטיב לבוא אל הפארק שבשכונה של טום, לא יכולתי לחכות עד שניפגש וגם אז בטח הייתי מוצאת סיבה להתחמק מזה ולהמשיך לתת לקשר שלנו להתפתח.אני לא בטוחה אם אני רוצה קשר עם שקרן.
ככה או ככה, אחד מהקשרים פה יתנתקו.
אם יש דבר אחד שאני לא מסוגלת לסבול, זה שקרים.
אחד מהם משקר.
אולי זה יהיה טום, אולי זה יהיה סטיב.מה שבטוח, אני לא חושבת שאסלח לשקרן הגדול.
אם לא יהיה לו תירוץ שיוכל להרים את הבמה של טיילור סוויפט מאתיים שמונים מטר.הגעתי אל הפארק והתיישבתי על הספסל שאני וסטיב היינו נוהגים להתיישב בו, רגלי רוטטת מחוסר סבלנות.
לאחר כמה דקות, הבחנתי אותו מתקדם אליי בחיוך גדול.
חייכתי חיוך קטן וקמתי לחבק אותו.תתחילי לאט, נועה.
שלא יבהל.
את רוצה תשובות."מה קורה יפיופה?" הוא שאל ונשק לקודקוד ראשי כשאנחנו עדיין מחובקים.
התנתקתי ממנו והבטתי בפניו."סטיב... זה די רציני," התחלתי והוא כיווץ את גבותיו.
"אני צריכה לדבר איתך."
"בואי נשב." הוא חייך אליי חיוך קטן והלכנו לשבת בספסל.
"מה קורה?" הוא שאל.
לקחתי נשימה עמוקה.טום ידע שאני הולכת לדבר עם סטיב, למען האמת, הוא זה שהציע את זה.
אני לא חושבת שהוא היה כל כך צלול כשדיברנו, אבל מי אני שאשפוט.
אני לא יודעת למה אני כל כך לחוצה, אולי זה בגלל האכזבה אם טום משקר, אולי הפחד להרוס את האמון ביני לבין סטיב אם יתברר שהוא אכן משקר.אבל הסקרנות גברה על החתול.
"אני אדבר איתך דוגרי, סטיב." אמרתי והוא הנהן.
אני לא הולכת להסתיר פרטים, הוא סתם ישאל ובסוף יפענח את התשובה, זה ימשיך בזה שהוא יחטוף עצבים שיבין שטום הוא זה שסיפר לי ויגמר בשניהם בבית חולים ובי עם דמעות במיטה בחדר שלי בשאלות לא נגמרות של למה אני הורסת הכל."טום דיבר איתי," פלטתי והוא התקשח.
"מה הוא אמר לך?" הוא שאל.
"הוא אמר לי שאתה שיקרת לגבי מה שאמרת לי... שזה לא מה שקרה," הסברתי. "ו... ושהוא האח שלך." אמרתי בחשש.סטיב הזדקף במקומו ומבטו היה קשוח כקיר.
"שהרגת את אבא שלך," הוספתי. "וששלחת אותו לגור ברחוב."
"זה נכון." סטיב אמר לפתע.
הופתעתי.
האמת, ממש הופתעתי.
הייתה לי הרגשה שטום צודק, טום הוא לא אחד שיעליל.
YOU ARE READING
Kidnapped
Actionפעימות לב, מחשבות תוקפות, השכחה של שעה משתייה מופרזת. אהבה אסורה, רגשות מעורבים, ערב שישי בודד באוויר הקר של עיר האורות. טראומתית, משוגעת, הזויה, פסיכית. מי יתן וכל זה יגמר. אני זועקת לעזרה. באמצע חדר חשוך, גופי פועם מכאבים, לבי פועם מאהבה. איך אפשר...