Drugo poglavlje

1.3K 53 0
                                    

Gven je podigla roletnu za nekoliko centimetara i provirila napolje. Preko puta ulice, Nil je bio zavaljen na prednjem sedištu svoje tamne limuzine, a glava mu je povremeno padala dok se borio da snom.

Mali osećaj krivice joj je preplavio misli kada je provirila sat vremena ranije i shvatila da se Nil dovezao u toku noći da je drži na oku. Držala je zadnja vrata otvorena da ga podstakne, ali nije mislila da će on zaista doći i učiniti nešto po tom pitanju.

Pogrešila je.

Kajanje koje je osećala bilo je prikriveno nečim drugim... uzbuđenjem.

Ovom čoveku je stalo. Oh, trudio se da to ne učini, ali Gven je znala da je negde u toj tvrdoj ljusci ogromno srce.

Držao se podalje od nje u svakoj prilici. Uglavnom fizički. Ni jednom nije uzeo u obzir njene ne tako suptilne nagoveštaje da joj je privlačan. Ponekad je bio pokretljiv kao zid od cigle. Ipak, sinoć su bila potrebna samo jedna otvorena vrata i on je bio tu.

Hmmm, morala bi da razmisli o tome.

U kuhinji je aparat za kafu zapištao kao znak da je završio. Iako je više volela čaj, napravila je pun bokal kafe, nameravajući da se iskupi za svoje postupke.

Ne nešto što je zaista želela da mu da, već nešto što bi on sigurno prihvatio.

Gven je sipala kafu u šolju, razmišljala o šlagu i šećeru, a zatim odmahnula glavom.

On će želeti crnu. Bilo šta drugo jednostavno ne bi odgovaralo njegovoj ličnosti. Snažan, čvrst...

Želeće crnu.

Gven je zategnula kaiš na svom mekom, ružičastom bade mantilu i uvukla stopala u odgovarajuće papuče. Sa šoljom kafe u ruci zakoračila je u ranu jutarnju rosu.

Tiho naselje Tarzana tek što se probudilo, a ulica je još uvek bila prazna.

Gledajući u zatamnjeni prozor automobila, Gven je primetila laptop i tablet, od kojih su oba emitovala video zapise iz njene kuće. Nilova glava se pomerila u stranu, a njegove masivne grudi su se dizale i spuštale u ravnomernim udisajima.

On spava.

Njeno ranije uzbuđenje se vratilo na osećaj krivice.

Duboko je udahnula i prislonila zglobove na prozor. Lagano je prešla po prozoru, nadajući se da neće probuditi Nila.

Njen plan nije uspeo.

Nilov eksplozivni odgovor, zajedno sa pištoljem koji se pojavio niotkuda uperen direktno u nju, rezultirao je njenim vriskom i padom šolje kafe na zemlju.

Srce joj je zapelo negde u grlu, a noga joj je buknula zbog boli od vrele kafe i krhotina stakla.

Prepoznavanje je preplavilo Nilovo lice. Njegov pištolj je nestao, a on se isteturao iz automobila.

„Šta dođavola radiš? Pokušavaš da se ubiješ?"

Nesposobna da sastavi ijednu reč, stajala je tamo i tresla se.

Nil je krenuo ka njoj i slomio đonom ostatak šoljice za kafu. Spustio je pogled i opsovao ispod glasa.

Šutnuo je vrata svog automobila i podigao je u naručje pre nego što je pronašla svoj glas.

„Spusti me."

Marširao je preko ulice, ignorišući njen zahtev.

Prošao je kroz ulazna vrata njene kuće poput beka koji je srušio muškarce od trista kilograma.

"Spusti me, Nil."

Žureći kroz kuću, spustio ju je na kuhinjski pult, a njenu bolnu nogu namestio nad sudoperom. Pustio je vodu, zamalo otkinuvši slavinu. Sa nežnošću koju nije očekivala, skinuo je njenu natopljenu papuču i poprskao joj nogu hladnom vodom.

Verenica do petkaWhere stories live. Discover now