Začuo se škljocaj dok je kamera slikala sliku za slikom njih dvoje dok su napuštali restoran. Čovek je poljubio ženu u obraz, a onda su se rastali.
Sa mesta na kom je sedeo, video je marku i model muškarčevog automobila, uslikao registarsku tablicu i usmerio sočivo ka ženi. Skinula je naočare za sunce dok je kopala po tašni. Osvrnula se okolo, kao da je svesna da je neko posmatra.
„Gledam", šapnuo je sebi u bradu. "Navikni se na mene."
Spustio je kameru dok je muškarac projurio pored, nesvestan.
A kada se žena udaljila... ubacio je komad slatkiša u usta i krenuo za njom.
***
Gven je uspostavila međugradski poziv i sačekala da odzvoni dva puta. Nakon brzog srdačnog razgovora sa Tamarom, domaćicom sa imanja njenog brata, Gven je stavljena na čekanje dok je otišla da pronađe Samantu.
"Zdravo?"
„Oh, tako je lepo čuti ti glas. Kako je u Olbaniju?"
„Mokro", rekla je Samanta, smejući se. "Kako je u Tarzani?"
"Toplo i suvo."
"Kako je tamo? Kako je Karen?"
"Super je. U stvari, ona je deo razloga što sam te nazvala. Treba mi provera njenog budućeg muža. Jesi li čula za Majkla Volfa?"
"Glumca?"
Zašto su svi znali za tog čoveka osim nje? "Oh, dobro, znaš ga."
Od kad se udala, Samanta više nije vodila računa o svakodnevnim aktivnostima Alijanse, ali je poznavala ljude koje je kontaktirala radi provere prošlosti potencijalnih klijenata. Što je ime bilo poznatije, to je bilo teže pronaći bilo šta od značaja. Ali ako je postojala neka prljavština, Samanta će je pronaći.
"Svi ga znaju, Gven."
„Tako mi je i Karen rekla. Imaš li vremena da ga proveriš?"
Samanta se nasmejala. „Živela si ovde, znaš da nemam ništa drugo osim vremena. Na ovom imanju ima više osoblja nego što ima ljudi u tvom naselju. Ako ostavim peškir na podu kupatila, on će biti sklonjen pre nego što izađem iz tuša."
Gven se sećala. Posluga je ispunjavala dom bogatog vojvode. I iako nije bila baš neka kuvarica, u skorije vreme ne bi pristala na tri pristojna obroka dnevno u zamenu za svoju privatnost. Gven je podigla pogled na kameru za koju je znala da je skrivena u ćošku prostorije.
Donekle privatnost.
"Pa kakve to veze ima sa Karen?"
„Ona je odgovarajući par. Potreban mu je neko dovoljno atraktivan da ubedi svoje fanove da je pronašao pravu suprugu. Ako je tražen kao što mi svi kažu, mogao bi imati bilo koga."
„Mogao bi", odgovorila joj je Samanta.
„Karen je prelepa. Biće veoma zgodan par. Karen nije potresena njegovim statusom slavne ličnosti. Sumnjam da u našoj bazi podataka ima mnogo žena za koje možemo reći isto."
"Slažem se."
Gven je nastavila da ističe Karenine prednosti. „Njeni najbliži prijatelji smo ti, Elajza i ja. Ako joj bude trebala neka pomoć u braku, možemo biti uz nju. Razume rizik bolje od većine. Samo treba da ubedi decu iz Kluba za dečake i devojčice da je bespomoćno zaljubljena."
„Ona bi mogla biti savršeni par", složila se Samanta. „To jest, ako se sve posloži."
„Oh, mislim da hoće. Oni bi se veoma dobro slagali."
YOU ARE READING
Verenica do petka
Romance- Treća knjiga serijala "The Weekday Brides" - Catherine Bybee Gven Harison: Prelepa ćerka engleskog vojvode došla je u Ameriku da preuzme posao provodadžije svoje snaje. Ali samo zato što je ona šefica ne znači da ne može da mašta o tome da se sav...