Dvadeset prvo poglavlje

830 48 0
                                    

Sve se polako kretalo. Bumer, Rob i Linden su pratili Bilija kroz mračnu sparinu. Prišli su svakom stražaru s leđa, uhvatili ih bez pucnjave i spustili im tela na zemlju. Njihova tiha smrt je oduzela teroristima slavu koju su želeli i na tome je Nil bio zahvalan.

Kada su čuvari bili eliminisani, Nil je dao znak Bumeru i Robu da uđu prvi, a i Lindenu da ide za njima. Njihov posao je bio da izmame Gavrana napolje i omoguće Biliju čistu metu.

Negde u Nilovoj glavi, osetio je kako mu san izmiče kontroli. Rekao je sebi da je to samo san. Daleko sećanje. Ali briga mu se spuštala niz kičmu dok je pokušavao da promeni ishod onoga što je sledilo.

Bumer i Rob su prvi naišli na vrata, Linden i Bili za njima. S leđa, Mek se nalazio u sendviču između Rika i Mikija.

Gavran je skočio sa stolice u isto vreme kada je dete dotrčalo do njega. Brzo su razgovarali na jeziku koji Mek nije razumeo.

Postojalo je oklevanje u deliću sekunde i Gavran je doviknuo naređenje klincu, a onda im se još jedno dete pridružilo u sobi.

Tada je Mek primetio bombe. Vezane za decu. I deca su potrčala ka njima.

"Pucaj", naredio je Mek. Gavran je pao uz skamenjen izraz lica. Bili, Rik i Miki su potrčali za Mekom. Jedan od klinaca je zgrabio Bumera. A Rob je ščepao drugog klinca.

Gavran je svojim poslednjim činom u svom sjebanom životu posegnuo za nečim u svojoj odeći. Mek je skočio na zemlju dok su obe bombe vezane za decu eksplodirale.

„Psst. U redu je. Tu sam." Probudio ga je Gvenin umirujući glas. Usne su joj se našle na njegovim u nežnom poljupcu. "Tu sam."

Njeno vitko telo se stisnulo uz njegovo u vreći za spavanje koju su delili dok mu je šaputala da se probudi i terala san.

Barem ga je san poštedeo slike njenog raznošenja. Ipak, osećao je fizički bol u grudima od sećanja na izgubljene prijatelje. Gven ga je ponovo poljubila i spustila ruku niz njegov kuk i bedro. "Dozvoli mi da ti olakšam, Nil." Njeni prsti su ga obuhvatili.

Već jeste. San je izbledeo brže nego prethodne noći. Kao da je osetila njegovu potrebu, Gven mu je stavila kondom i otkotrljala se na vrh. Nije tražila predigru. A ako je morao da pogađa, ona nije ni tražila sopstveno zadovoljstvo. I to mu je omekšalo srce. Nikada nije poznavao nikoga poput nje.

Nil je uhvatio njene kukove obema rukama i privukao je sebi. Njen čvrsti stisak unutrašnjih mišića je skroz oterao san. Ostala je samo Gven dok mu se njeno telo prepuštalo. Prihvatajući ga onakvog kakav jeste.

Njihovi pokreti su bili spori. Gven ga je podsticala svojim uzbuđenim, nimalo damskim uzdasima dok joj se telo kretalo zajedno sa njegovim. Sati pre nego što su opet zaspali su bili vreli i ispunjeni strašću koji su ih ostavili sitim i iscrpljenim.

Gven je sela na njega, nateravši ga da pronađe još dublju tačku u njoj. Noćni vazduh je hladio njihova tela, ali Gven kao da to nije primećivala. Nil je uzeo njene grudi u ruke i štipnuo joj bradavice. „Oh, Nil. Da."

Nasmejao se i zamenio prste jezikom. Gven se kretala brže, sve dok više nije mogla da sedi.

Iskoristio je to i poljubio je, sa svim svojim žarom. Ud mu se stisnuo i pomislio je na ledene potoke u pokušaju da zadrži svoje oslobađanje. Nije dugo morao da čeka. Njeni nokti su se zarili u njegova ramena i dah joj je zastao. Telo joj je zadrhtalo oko njegovog i hladni mlaz je udario u vrelu lavu.

Susreo je njen uzdah svojim i polako se vratio nazad na zemlju.

***

Majkl je bio na planiranoj lokaciji za narednu nedelju što je Karen dalo više slobodnog vremena nego što je želela. Toni, Majklov menadžer, joj je ponudio da ode do kuće u Tarzani kako bi mogla da uzme više svojih ličnih stvari i neke od dosijea Alijanse.

Verenica do petkaWhere stories live. Discover now