Gven je svratila do pekare na uglu gde je pokupila jutarnji čaj i keksiće pre nego što se sastala sa Majklom po drugi put.
Skeleti u njegovom ormanu nisu bili neočekivani i nijedan nije podigao alarm za Samantu, Karen ili Gven.
Karen je bila oprezno uzbuđena.
Pošto je Majkl dobro prošao, došao je red na njega da odobri Karenin portfolio pre nego što se upoznaju.
Prošla je kroz zaključanu kapiju njegovog imanja, koje se nalazilo daleko od glavnih ulica Beverli Hilsa. Mapa kupljena za malu cenu ukazuje na Majklovo imanje, ali turista bi morao da preskoči zid od najmanje dvanaest stopa da bi uopšte video njegovo dvorište.
Kameni prilaz ju je podsećao na dom. Ali su se tu sličnosti završavale. Španski uticaj arhitekture je bio očigledan gde god je pogledala. Raskošan cvet bugenvilija se penjao po stubovima kod ulaza, dočekujući goste u nijansama ljubičaste i crvene. Prozori i vrata pod lukom podsetili su Gven na mnoge vile duž cele obale Kalifornije.
Majkl je izašao kroz ulazna vrata raširenih ruku. "Ledi Harison."
Poljubio ju je u oba obraza.
„Gven, molim te. Niko me ne zove ledi Harison osim ako nešto ne želi od mene."
„Oboje znamo da želim nešto. Uđi."
"Kuća ti je prelepa." Očekivala je nešto moderno... elegantno.
"Nije ono što si očekivala?"
„Zar je tako očigledno?" Unutar kuće vizuelni užici su se nastavili. Masivni zidovi ispunjeni raskošnom umetnošću vodili su do zasvođenih plafona sa gvozdenim lusterima.
„To je nešto najbliže španskoj vili sa ove strane granice... pa, barem na koju sam ja naleteo."
"Lepo je, Majkl." Karen će se svideti.
„Siguran sam da ćeš biti ovde dovoljno često da uživaš ako sve bude u redu."
Odveo ju je u veliku prostoriju sa ogromnim prozorima sa kojih se pružao pogled na baštensko dvorište. Zvuk vode koja teče privukao joj je pažnju na fontanu u centru dvorišta. Puno boja na drveću i žbunju.
„Mislila sam da ćeš se odlučiti za moderan dekor."
„Tvrde ivice i crno-bele linije... nije moj tip. Za neke od likova koje sam glumio, možda." Majkl joj je pokazao da sedne. „Dolazim iz malog grada gde se ljudi više ponose svojim dvorištima nego automobilima. Pretpostavljam da se to promenilo."
„Žao mi je što ovo priznajem, ali nisam gledala tvoje filmove."
„To si mi i rekla. Šta je sa ženom koju mi predlažeš? Da li je gledala moje filmove?"
Gven je usredsredila pažnju na svog klijenta. „Karen je znala ko si čim sam izgovorila tvoje ime."
"Fan?"
„Fan bi bilo skraćeno od fanatika. Karen nije zaljubljena ni u koga. Pa, možda je dete sa tužnom pričom za ispričati. Ali ne privlači je slava. Čak ni novac verovao ili ne."
Naslonio se na stolicu i prekrstio ruke na širokim grudima. "Zašto bi onda pristala na ovaj brak?"
„Ona želi novac koji će joj ovaj sporazum doneti, gospodine Volf, ali ne da bi mogla da živi životom u raskoši i veličanstvenosti." Raširila je ruke pokazujući sobu u kojoj se nalaze. „Ovo nije život koji ona želi trajno."
"Još nisam sreo nikoga ko ovo ne bi želeo."
Gven je potražila fajl i dodala mu Karenin dosije.
Majkl ga je uzeo i bacio pogled na fotografiju. "Prelepa je."
YOU ARE READING
Verenica do petka
Romance- Treća knjiga serijala "The Weekday Brides" - Catherine Bybee Gven Harison: Prelepa ćerka engleskog vojvode došla je u Ameriku da preuzme posao provodadžije svoje snaje. Ali samo zato što je ona šefica ne znači da ne može da mašta o tome da se sav...