Kochani czytelnicy! Bardzo dziękuję, że ze mną jesteście! Mam niesamowitą przyjemność ogłosić Wam, że "Better than you" zostanie wydane przez Imagine Books! Tak, będziecie mogli przeczytać tę historię na papierze lub w ebooku, albo przesłuchać. I to już niedługo, bo premiera odbędzie się 08.03.2024r!
Jest to początek w pełni skończonej historii. Rozdziały będę wrzucać co tydzień! Miłego czytania i koniecznie dajcie znać tu lub na TikToku co myślicie ❤️😍
TikTok: Ann Holly Creator
~*~Angela
"Sierota w szkole dla elit!" Prześmiewczy ton wibrował w uszach Angeli jeszcze w momencie, gdy biegła korytarzem w stronę drzwi.
Spóźniła się.
Na pewno się spóźniła, a samochód do Drumford odjechał, zostawiając jątutaj i zabierając ze sobą jej marzenia.
Ramieniem pchnęła masywne drzwi sierocińca, żeby wyjść na zewnątrz. Zmrużyła oczy i szybko przysłoniła je ręką, kiedy ostre promienie słońca padły na jej twarz. Nerwowo rozejrzała się po podjeździe. Oprócz zdezelowanego forda w oliwkowym kolorze w okolicy nie widać było innego samochodu.
Poczuła pieczenie pod powiekami. Nie potrafiła powiedzieć, czy to z powodu rażącego słońca czy szansy, która właśnie uciekła jej sprzed nosa.
Spadający balon z farbą uderzył o ziemię tuż obok nóg dziewczyny. Odskoczyła przestraszona, niemal przewracając się o walizkę, którą postawiła nieopodal. Nie uratowało to jednak ani jej spodni, ani butów. Różowe plamy zdobiące teraz jej ubranie przywołały niechciane wspomnienia...
Wieczne zaczepki, zamykanie w łazience czy chowanie jej rzeczy stanowiły jedynie ułamek tego, co działo się przez ostatnich dwanaście lat jej życia. Mimo to pozostała wierna sobie i swoim ideałom. Nie ugięła się wtedy, nie ugnie się i teraz.
Przetarła oczy wierzchem dłoni i hardo spojrzała w górę.
– Nasza wspaniała Angela nie jest już taka idealna, co? – zakpiła jedna z dziewczyn stojących w oknie. – Jak tylko kierowca cię zobaczy... Cios w brzuch spowodował, że urwała w pół słowa.
– Debilka! – warknęła do skulonej z bólu koleżanki przywódczyni grupy.
Twarz Angeli rozświetlił ogromny uśmiech.
Oszukały ją. Samochód jeszcze nie przyjechał, a wskazówki na zegarze wiszącym w holu musiały zostać przestawione, aby dodatkowo wprowadzić ją w błąd.
Który to już raz dała się wkręcić tej popapranej bandzie? Przez ostatnie lata w zasadzie powinna nauczyć się, że nie może wierzyć w ani jedno słowo swoich „koleżanek", jak zwykli nazywać je wychowawcy. Chwyciła za rączkę i dźwignęła walizkę z wyraźnym stęknięciem.
CZYTASZ
Better than you [!WYDANE!] (cz.1 cyklu Better)
Teen FictionPEŁNA WERSJA KSIĄŻKI JUŻ DOSTĘPNA W KSIĘGARNIACH I NA LEGIMI!! Wychowana w sierocińcu Angela dołącza do elitarnej szkoły średniej, gdzie nastolatki z bogatych rodzin żyją według określonego kodeksu. Dziewczyna zamierza działać po swojemu, czyli po p...