21. fejezet

147 5 0
                                    

Az óra végén Piton mindenki bájitalát leellenőrizte. Odalépve Barbara és Draco asztalához a professzor átvizsgálta az italt és a hozzávalókat, majd beleszagolt.

– Tökéletes – emelkedett fel az üst fölé – a házidolgozatot is együtt fogják megcsinálni.

Mondandóját befejezve a sötét árny a katedrára sétált és lediktálta a diákoknak a házidolgozat témáját és az ahhoz kapcsolódó feladatokat és kutatómunkákat.

– Tessék? – háborodott fel a szőke lány, majd elgondolkodott. Miért lehet tökéletes, ha a főzetnek nincs illata?

– Gondolom páros feladat lesz az is – jegyezte meg a mellette álló fiú unott hangon, majd összeszedte a könyveit és kisétált a teremből az óra végeztével.

Barbara a pincehelyiségben maradt, hogy még egyszer áttanulmányozza az Amortentia-hoz adott leírást. A terem szinte már üres volt, amikor az utolsó jellemzőhöz ért. Ökölbe szorította kezét és mérgesen az asztalra csapott. „Ez nem lehet igaz" – gondolta.

– Mi a baj? – nézett rá két asztallal előrébb Jessica – Tökéletes lett a bájitalotok nem? – nézett rá, de arcán látszódótt, hogy sejt valamit.

Majd barátnője lassú léptekkel a szőkeséghez közeledett, megállt az asztalánál és mélyen a szemébe nézett.

– Őt érezted ugye? Ezért nem vagy hajlandó egy társaságba ülni velünk.

Az aranyszőke nem válaszolt, csak lassan barátnőjére nézett. Ideges volt, hogy a másik lány rájött a titkára. Letagadni nem akarta már, mert fontos volt a barátságuk és nem akart többet hazudni. Barátnője komoly arcát látva lassan, megadóan bólintott egyet. Jessica arcán látszott a döbbenet, de aztán óriási vigyorra húzta a száját.

– Úristen! Ez nem lehet igaz! – tapsikolt – Ez tudod mit jelent! Lehet négyes randink!

– Mi? Nem! – komorult el Barbie – Ez annál bonyolultabb. Nem kedveljük továbbra sem egymást, ez valószínűleg csak egy hülye fellángolás, aminek nem kéne megtörténnie, ezért kerülöm őt messziről. Ő is engem, látod, hogy minden csaj körülötte lebzsel állandóan. Nekem ez nem jön be. Ígérd meg, hogy ebbe nem folysz bele! – figyelmeztette Jessica-t.

A részleteket direkt nem kötötte az orrára. Alapjáraton nem szívesen teregette ki a szennyest magánéletéről, most viszont különösen ügyelni akart arra, hogy többről senki más ne tudjon, ha már eddig sem derült ki. Nagy volt az önbecsülése, és tudta, hogy Jessica kettejük közt óriásira fújná az egészet, és ha Draco úgy viselkedik vele mint a többi lánnyal, akkor ez neki óriási szégyen lenne.

– Rendben, a ti dolgotok, tiszteletben tartom ezt – Jess tudta, hogy barátnője nem akarja őt a részletekbe engedni, de megértette, mert majd ha eljön az ideje, úgyis beavatja – viszont, ha tudni akarod, már egy ideje minden lányt elküld maga mellől – vigyorgott tovább teljes izgalomban.

– Csoda! – nevetett fel Barbie, viszont mélyen magában elgondolkodott – Menjünk órára – karolt bele továbbra is mosolygó barátnőjébe, majd kiindultak a teremből.

(–)

Kora délután volt már. Draco az ágyában feküdt. Egy almát forgatott a kezében, közben a plafont nézte és gondolkodott. A reggeli bagolyposta egy levelet hozott neki, amiben apja beavatta őt terveibe a téliszünettel kapcsolatban. Lucius Malfoy minden évben megszervezi a téli fogadást a Malfoy kúrián, ahova minden varázslónak párban kell érkeznie. Ez eddig a tejfölszőke fiúnak nem okozott kihívást, hiszen mindig Astoria-t vitte magával, bár ilyenkor az este abból állt, hogy megérkeztek együtt, aztán az este végéig elküldte őt maga mellől. Majd a bál végeztével megkereste őt és levezette rajta apja elvárásaiból származó feszültségeit az egyik eldugott kis szobában. Az idei azonban más volt. Már nem az ébenfekete hajú lányt tervezte elhívni. Mást akart, viszont az már nem tűnt olyan könnyű kihívásnak, hiszen kiszemeltje messziről kerülte őt. Ennek ellenére bízott annyira csáberejében – és az elmúlt Bájitalórán történt felfedezésében – hogy meg fogja tudni oldani a feladatot. Érzelmeit, amiket a lány váltott ki belőle, mélyen elnyomta magában az elmúlt pár napban. Fizikai vágyait a szőkeség iránt viszont nem tudta, mellesleg úgy gondolta, hogy Barbara intelligenciájával jobban le tudja majd nyűgözni apját, mint Greengrass, így az este folyamán neki sem kell szégyenkeznie. De ez az esemény általában gyorsan közeledett és neki még sok volt a dolga.

Mérgező szerelem Where stories live. Discover now