Belépve a nagyterembe a két lány elindult a Mardekárosok asztala felé. Barbara már ösztönösen elindult volna barátnőikhez, ahol általában ülni szoktak, de Jess megragadta a karját és tovább vonszolta őt.
- Ne feledd, mit ígértél – nézett barátnője barátságos mosollyal az arcán.
A szőkeség remélte, hogy Jessica elfelejtette a reggel beszélteket és nem kell odaülnie a Mardekár legnépszerűbb társaságához, de úgy tűnt, hogy nagyon is élénken emlékszik rá. Azok után, ami korábban a szobájuk ajtajában történt nem igazán volt sok kedve egy levegőt szívni a szóban forgó fiúkkal.
Odaérve az hosszú reggelizőasztal végéhez Barbie megpillantotta Draco-ék társaságát. Egy helyre volt tömörülve Crack, Monstro, Draco és Blaise. Egymással szemben ültek, de nem messze tőlük Astoria és Pansy is helyet foglalt. Hiába voltak állandóan visszautasítva, mégis mindig a társaság körül lebzseltek. Aztán az aranyszőke észrevette Blaise-t és Draco-t egymással szemben ülve beszélgetni az asztalnál. Mindkét fiú mellett egy-egy üres hely volt, mintha csak direkt tartogatták volna a két barátnő számára. Realizálva a helyzetet megszorította Jess karját és megállította.
- Én nem ülök mellé, nem erről volt szó – sziszegte barátnője arcába, szemei csakúgy szikráztak a dühtől és az idegességtől.
- Én nem tudtam, hogy így várnak majd minket. Ne drámázz már, egyszer kibírod nem? – nézett rá legjobb barátnője, mintha nem lenne az egészhez semmi köze.
Barbara csak megforgatta a szemeit és mély levegőt vett. Gondolta, hogy ez lesz a vége, ha Jessica megtudja, hogy mi a helyzet vele, hiszen a lány abból kifolyólag, hogy szeret mindig a középpontban lenni, azonnal elkezd intézkedni és kerítőnőset játszani. Barbara-nak viszont erre egyáltalán nem volt szüksége. Odasétáltak a fiúkhoz, majd Jessica egy csókkal köszöntve Zambini-t leült a srác mellé, Barbara pedig elindult, hogy megkerülje az asztalt és a tejfölszőke fiú mellé üljön. Lassan lépdelt és olyan fejet vágott, mintha a fogát húznák. Nem volt ínyére a hálókörletben történt incidens és a Malfoy fiú reakciója, egy picit neheztelt is rá.
- Jó reggelt – motyogta maga elé, a mellette helyet foglaló magas, jóképű fiúra egy pillanatig sem nézve.
- Áh Barbie – mosolyodott el Blaise – jó végre itt látni. Hogyhogy csatlakoztál?
- Nem volt máshol hely – morogta tovább a szőkeség, majd nekilátott a reggelinek, hogy véletlenül se kelljen ránéznie a mellette ülő Draco-ra.
Körülötte mindenki belemerült a beszélgetésbe. Egymás után csapongtak a témákban megemlítve a félévi vizsgákat, Umbridge óráit és azt a pletykát, miszerint Harry Potter egy titkos egyletet tervez létrehozni, ahol mindenkit megtanít az általa elsajátított sötét varázslatokat kivédő bűbájokra. A lány fél füllel belehallgatott a beszélgetésbe, majd rosszallóan csóválta a fejét, amikor Draco újra elkezdte szidni Harry-ék társaságát.
- ...Umbridge megbízta Fricset, hogy leplezze le Potteréket, ha valóban megalapítják ezt az egyletet, bár szerintem egyedül semmire sem menne az öreg – nevetett fel gonoszul a tejfölszőke fiú.
- Azt hallottam, ha jelentkezünk Fricshez, akkor Umbridge kitüntetne minket – szólalt meg Crack is, majd vállával nekidőlt Draco-énak, hogy jelezze, csatlakozhatnának ők is.
Barbara erre felkapta a fejét, mert hirtelen eszébe jutott a Hermione-vel folytatott beszélgetése, miszerint tényleg tervezik a Griffendélesek, hogy külön akarnak gyakorolni.
- Ennyire sok szabadidőd van? – fordult oda Crack-hoz.
- Téged ki kérdezett Strange? Talán szerelmes vagy Potter-be, hogy ennyire véded? – vakkantotta oda a duci fiú, majd röhögve körbenézett, hogy meggyőződjön a többiek reakciójáról, hogy vicces volt a beszólása.
YOU ARE READING
Mérgező szerelem
RomanceBarbie Strange azon kívül, hogy egy házba kénytelen járni Draco Malfoy-jal, nem nagyon vesz róla tudomást, egyenesen idegesíti a jelenléte. A többi lánnyal ellentétben őt nem varázsolja el a fiú csábereje és hatalma, legalábbis az ötödik évig, amiko...