tanı

43 4 0
                                    

+benim adım ege.
-ege?
+ege dediğin de kim?
-ege benim seni gerizekalı. ege benim adım.
+ege senin adın olsa bile sen ege değilsin.
-kimim o zaman?
+bilmem.

bu iç konuşmalar hiçbir yere götürmez beni. o kadar yalnızım ki her gün hiçbir yere varmayan bu gibi iç konuşmalara maruz kalıyorum. kendimle felsefe yapmaya çalışıyorum ama yaptığım felsefeye bile girmez. o kadar basit şeyler. ben tümüyle gerizekalı bir insanım ama etrafımdakiler öyle düşünmüyor.

potansiyelimi fark etmemi söylüyorlar ama bende özel olan hiçbir şey yok. sadece bu aptal sisteme uyum sağlayabilmek için çalışmam gerektiği için beni gaza getiriyorlar.

15 yaşına yeni girdim sayılır ve buna rağmen hayatımda yaptığım her şey sonunda hiçliğe ulaşan bomboş çabalardan ibaretti. "bu kadar karamsar olmamın sebebi mental hastalığımdan dolayı mı?" diye düşündüm. öyle olabilir. ne de olsa depresyonda olduğumuz zaman beyinde bize mutluluk veren serotonin hormonları normalde olması gerekenden daha az salgılanır. öyleyse bu durumda depresyona hastalık diyebiliriz.

bana ağır depresyon teşhisi ortaokul beşinci sınıfta koyuldu. o zamandan beri bildim bileli hastayım. hayatımın başından beri hasta olmasaydım yaşamım şu anda çok farklı olabilirdi. belki daha da gerizekalı olurdum belki de daha az, bilmiyorum. benim tek istediğim hayatı tümüyle görebilmekti. demek istediğim şey şu; mutlu insanlar bardağın dolu tarafını görebiliyorsa hasta insanlar da boş tarafını görebilir. ben ise bardağın ta kendisine bakmak istiyorum gerçi zaten normal birisi de böyle değil midir? ne saçmalıyorum ben?

diğer insanlardan daha farklı olmak istemiştim ama aslında herkesin zaten birbirinden çok farklı olduğunu fark ettim. ortak noktalar olabilir ama aslında herkes kendi başına ayrı ve yalnız bir birey. normal birisi bunu da fark eder, ben cidden boşuna çabalıyorum.

hani, tek istediğim zekice bir şeyler söylemek ege.. okuyucunun dikkatini çekmeliyim... ama ben zaten kendim için yazıyorum o yüzden o kadar önemli değil.

bende özel olan hiçbir şey yok. çok acınası bir durumdayım

Lobo SolitárioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin