ölünce bitsin bu acı.

8 0 0
                                    

ben hak etmiyorum bu kadar acı çekmeyi. neden çoğu insan bu kadar kötü davranıyor bana? ben yaptığım hiçbir şeyi kötü niyetle yapmadım.

kalbimdeki bu ağır yükü nasıl kaldıracağım ben bir başıma? bu kadar yorulmuşken, kollarım yara bere içindeyken nasıl taşıyacağım her şeyi? bu yük o kadar ağır ki bir gün sonum olacak diye korkuyorum. her gün, her gün ama her gün öyle acı içinde geçiyor ki. kaldıramıyorum. kurtaracak bir şey var mı? bir çıkış yolu?

kalbim yük oluyor bana. kalbimi yok etmem gerek. kalbim yok olmalı. sevdiğim insanlara bu kadar kalpsizsem kalbimi de yok edebiliyor olmam gerekiyor. kendimi kurtarabilecek tek şey yine kendim olacağım sonunda.

yalnızlık her zaman önde gelir. günün sonunda herkes yalnızdır. insan yalnız ölür. insan bireysel bir varlıktır, kendi düşünceleri ve duygularına sahiptir. tek bir beyine ve tek bir vücuda sahiptir. insan yalnızlığını geçiştirmek için başkalarına bağlanır, günün sonunda yalnızlığını geçiştirmeyi başarırsa kendini unutur. başaramazsa kendisini hatırlar.

kendimi hatırlamam gerekiyor. yalnız kalmam gerekiyor çünkü tek çaresi bu. ben birisini sevemem. kimse de beni sevemez. anladım artık. kalpsiz birisi olmalıyım, duygularım ölmeli ama nasıl yapacağımı bilmiyorum, lanet olsun. yine de çabalayacağım. olmazsa öleceğim artık başka çaresi yok. kalpsiz olmalıyım. kalpsizim. kalpsizim. kalpsizim. kalpsizim. kalpsizim. kalpsizim. kendimi manipüle edersem işe yarar belki? belki de kendimi duygusuz olduğuma inandırırsam vicdan azabı çekmem insanlara karşı. belki de kalpsiz olurum. kendimi manipüle edeceğim.

Lobo SolitárioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin