eğlence.

15 1 0
                                    

acımdan zevk almaya başladım. snnanabzmrjakdjakflajfajfacnmabx s znbsnc ssn sanırım mazoşistim ahaha.
çok değişik bir noktaya evriliyorum. bundan sonra kimseyle ilişkiye girmek yok. kimseye aşık olmak da yok. istersem duygularımı çürütebilirim. bıktım bomboş şeylere acı çekmekten. sadece salak insanları izleyip onların eğlencesinin saçmalığına gülüp acı çekip zevk almak istiyorum. dün kendimi öldürmeyi denemiştim. fiziksel olarak. ama g*tüm korktu. iyi ki de korkmuşum.

birbirini öpen ve sarılan insanlar görünce s1kim sonik derecede saçma salak geldiği için sinirim bozuluyor fakat aynı zamanda zevk alıyorum.
insanların bomboş muhabbetleri ayrı derecede sinirimi bozuyor. hayatları ilişkilerden ibaret. sokuk şeylere üzülüp mutlu oluyorlar. hayatları saçmalık. benimki de saçmalık, ama umrumda değil. çünkü diğer insanlardan ziyade bunun farkındayım. saçma salak şeylere üzülüp kendimi harab etmiyorum artık.

ah bu arada, ilişkilerde berbatım. her ilişkiyi parçalamayı çok güzel beceriyorum ve işin komik kısmı ise bunu isteyerek yapmamam (bazı ilişkiler hariç). insanlar bana güvendiğine pişman oluyor. bu yüzden ilişkide olmak yerine insanlarla arkadaş kalmakla yetiniyorum.

ortaokuldaki benin aşktan neden bu kadar korktuğunu ve nefret ettiğini şimdi daha iyi anlıyorum. aşk acıdır bana göre. başka bir açıklaması olamaz.

ne kadar da sevmiştim onu.
asla karşılık bulmadı.
duygularımı öldüreceğim, bir daha bir şey hissetmemek üzere.
insanlığımı yitiriyorum.

Lobo SolitárioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin