delireceğim.

13 1 1
                                    

her yere nasıl bu kadar aniden yabancılaştım? nasıl oldu da bir anda her şey sahte gelmeye başladı? her şeyden soğudum. soğumaya da devam ediyorum, elimde değil, kontrolümden çıktı. sevdiğim kişi ayrıldıktan sonra nasıl oluyor da anında hemen birisi buluyor? nasıl arkadaşlarını sevebiliyor? nasıl? o değişti mi ben mi yanlış anladım?

nasıl sosyalleşiliyor? nasıl ilişki kuruluyor? NASIL KONUŞULUYOR? NASIL KENDİMİ ANLATACAĞIM? NASIL YAŞAYACAĞIM, HER ŞEY BU KADAR SAHTEYKEN? her şey, çok sahte. öyle sahte ki kusasım geliyor.

sahte olmamak için çabalarken hayatı yaşayamayan kişi durumuna düşüyorum, deli oluyorum. arkadaşları olan, eğlenen ve ilişkisi olan kişileri kıskanıyorum ve bir yandan da onlardan ölümüne tiksiniyorum. onlar gibi olmamalıyım diyorum kendime, çünkü hepsi sahte geliyor. çünkü sahte, değil mi, öyle değil mi? ben delirmedim değil mi?

yalnızlığı bu yüzden mi kötülüyorlar?ben sadece kendimi geliştirmeye çalışıyorum. çok yalnızlaştım, öyle yalnızlaştım ki içim içimi koparıyor, içim yırtılıyor ve bunu düzeltecek hiçbir şey yok. hiçbir şey. takılı kaldım burada.

"ben seni düzeltirim" diyen birisi gelip çıkarsa karşıma, sadece onun daha da çok canını acıtırım hiçbir şey hissetmeden. kontrol edemiyorum artık, ilişkide olduğum an ya can yakasım geliyor ya da o kişiyi anında terk edesim geliyor. ve yapıyorum da. kaç kere arkadaş edinmeye çalıştım, hepsinde başarısız oldum. hepsini ya terk ettim ya da canını yaktım.

yardım istesem de o yardımı geri çevireceğim, bu yüzden gerek yok. ahahahah.

ciddiyim ramak kaldı, ramak. ramak. hatta oldu bile. oldu. delirdim. ben çoktan delirdim. böyle yaşam mı olur? böyle bir yaşamın hak ettiği tek şey ölüm. çok sahte. ahh ah. çok sahte.

Lobo SolitárioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin