antinatalizm(yine).

5 0 0
                                    

"yanımızda neden hiç gülümsemiyorsun?"

oh neden acaba? benim bu dünyaya gelmemin ana sebebinin siz olmanız olabilir mi? ebeveyn ve akraba denilen vazıfsız, geri kafalı şahsiyetler? hiçbir şeyi hesaba katmadan üremek sizin hatanızdı. benden şikayet etmeye gram hakkınız yok. hayatım boyunca sizden nefret edeceğim. insanlardan nefret ettiğim kadar, hatta daha da fazla. her şeyden daha fazla nefret ediyorum sizden.

"ama dünyaya gelen çocuğun mutlu olma ve mutsuz olma olasılığı da %50🤓👍"

ne fark eder? her halükarda bu dünyaya gelen çocuk acı çekecek, çekmek zorunda. dünya acılarla dolu. acı çekmemesi imkansız. siz sadist misiniz lan? çocuğunuzu dünyaya getirerek sadece bencillik etmiş oluyorsunuz. onun acı çekmesini kabul etmiş oluyorsunuz. bu ne manyaklık? böyle bir dünyaya kesinlikle çocuk getirilmemeli.

"senin dünya'ya gelmeni biz seçmedik.💩"

ne fark eder? çocuk getirmeye karar vererek kumarı oynamaya karar veren sizsiniz. sizden gelen her çocuğu kabul etmek zorundasınız. çünkü dünya'ya gelmeyi ben de seçmedim.

bu zihniyetle özellikle sizler beni asla anlamayacaksınız.

"anne babadan nefret edilir mi ahahaw gerizekali🤓💪"

ediyorsam ne olmuş? yaşamayı sevmeseydiniz beni gayet anlardınız. kimlerden nefret ettiğim kimseyi ilgilendirmez.

çocuk yapan herkesten nefret ediyorum ben.

elimde olsa ebeveynlerimi öldürürdüm ama paraları bana lazım.
insanlık var olmamalıydı. insanlığın var oluşu bir kaza olmalı.

Lobo SolitárioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin