Alig találtam bele a kulccsal az ajtóm zárjába, annyira remegett a kezem. Vagyis nem csak a kezem, hanem az egész testem. Kimerült voltam, keveset aludtam, a taxis alig fűtött a kocsiban, teljesen átfáztam, míg hazaértünk a hajnali hidegben és sírás fojtogatta a torkom. Az ajtón belülre érve lerúgtam magamról a cipőt ás egyenesen a hálószobába mentem. Arccal előre beledőltem az ágyamba és úgy is maradtam hossz-hosszú percekig. Próbáltam összeszedni magam, de annyira intenzív volt az az idő, amit a klubban töltöttem, hogy úgy éreztem, képtelen leszek bármire is a következő néhány órában. Vagy az is lehet, hogy inkább napban. Ahányszor végiggondoltam, hogy mi történt abban a szobában, annyiszor pirultam el és izgultam fel újra, és azt hiszem, azonnal eladtam volna a fél vesémet, hogy még egyszer átélhessem minden egyes percét az éjszakának, onnantól kezdve, hogy Jane-nel beültünk a taxiba.
Egek! Jane! Totálisan megfeledkeztem róla.
Felültem az ágyon és elővettem a telefonom a táskámból. Három nem fogadott hívásom volt tőle és két üzenetem. Az egyikben az írta, hogy ő már hazaért, a másikban aggódott, hogy miért nem jelentkeztem még. Tekintve, hogy alig múlt fél öt, nem hívtam őt vissza, inkább írtam neki egy sms-t, hogy én is hazaértem, aludjon nyugodtan, majd beszélünk. Aztán a kezemben a telefonnal újra lefeküdtem. Le kellett volna vetkőzzek és nagyon rám fért volna egy zuhany, de annyira jó volt magamon érezni Mr. Grey illatát és a csókjai nyomát, hogy azon kezdtem gondolkodni, hogy talán már soha többé nem fogok megfürödni. A mobilom rezegni kezdett a kezemben. Jane volt az. Elmosolyodtam és fogadtam a hívást.
- Szia...
- Hol voltál? Azt hittem, már a rendőrségre kell menjek, mert elvesztél! - méltatlankodott azonnal köszönés helyett.
- A klubban voltam, ahová te vittél el! - feleltem, csipetnyi szemrehányással a hangomban, bár valójában hálás voltam neki, hogy elvitt magával.
Nélküle most szegényebb lennék két orgazmussal. Két fantasztikus orgazmussal.
- És mit csináltál te hajnalig a klubban? - kérdezte, mintha eszébe sem jutott volna az a lehetőség, hogy én bárkivel is együtt tölthettem az éjszakát.
És ez egy kicsit rosszul esett.
- Mégis szerinted mit csinálnak az emberek a swinger klubban? - kérdeztem vissza sértődötten.
- Te lefeküdtél valakivel?
Legszívesebben azt mondtam volna, hogy semmi köze hozzá, de akkor senkinek nem mesélhettem volna el a történteket, én viszont mindenképpen beszélni akartam róla, mert úgy éreztem, hogy megfulladok, ha nem mondhatom el neki, hogy mi volt a klubban.
- Igen - válaszoltam a lehető legérzelemmentesebben, de ennyi is elég volt Jane-nek, hogy a vonal túloldalán kiugorjon a bőréből.
- Úúúúristen, Kirst! - vonyította bele a telefonba. - És ki volt a pasi? És milyen volt? Jézusom! Ugye, hogy nem olyan rossz az a hely? - hadarta a kérdéseket, aztán hirtelen elhallgatott.
A háttérből Francios hangját hallottam.
- Nincs semmi baj, drágám! Aludj csak tovább! - nyugtatta meg őt Jane, aztán újra hozzám beszélt. - Átmegyek! És elmesélsz mindent!
YOU ARE READING
Mr Szigorú
RomanceHa beleszeretsz egy swingerklub-tulajdonosba, akkor nem tehetsz mást: vállalod a következményeket, még ha össze is törik a szíved. Kaj éjjel a swingerklubját igazgatja, nappal szigorú étterem vezető. Kirsten pedig magányos. A különleges találkozásuk...