5. Bölüm
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, keyifli okumalar.
-
MUM IŞIĞI VE KARANLIK
>
5. UMUT SAYHASINDA BİR KELEBEK
Deniz Tekin - Kendine İyi Bak
Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olur Mu?
Bir avuç beyaz karanfilim vardı ellerimde, tıpkı ruhum gibi onlar da kana bulanmıştı.
Bağırış sesleri kulaklarımı tırmalıyordu. Korktuğum, kaçtığım geçmişim yine peşimdeydi, rüyalarıma giriyordu, silüetler belirsizdi, kaç diyordu bir ses, kaç..
Bana emanet edilen bir avuç beyaz karanfil vardı, kaldırım kenarında uyurken o karanfilleri canım pahasına saklamıştım ama o kadardı işte, ötesi yoktu, seni bulacağım denmişti, bulunamamıştım. Ben hep kayıptım. 9. Yaşım, kabusumdu. O kabusum da yıllarca sürecek hayatıma aitti, ne yaparsam yapayım 9. Yaşımı, o geceyi, beyaz karanfilleri silip unutamayacaktım. İstediğim kadar kaçayım, istediğim kadar seveyim, sevileyim, ne yaşarsam yaşayayım bazı geceler başımı yumuşak yastığa koyduğumda 9. Yaşıma ait sert kaldırım kendini hatırlatacaktı.
O geceye mecburdum.
O geceden kalan vicdan azabına, kabuslara da mecburdum.
Kimse bilmezdi, içimde saklardım, göstermezdim ama kaçamazdım, herkesten saklasam da kendimden saklayamazdım. Teni beyaz ellerim kanlıydı, ne kadar yıkarsam yıkayayım o kan kokusu gitmeyecekti. 11 yıldır kaybolmamıştı, karanfillerin kokusu o kan kokusunu yok etmeye yetmemişti.
Nefes nefese kalmıştım, hissedebiliyordum, tıpkı bir film kesiti gibi tüm geçmişim parça parça zihnime yansıyordu. Korkuyordum, kaçıyordum, sonra tek el kurşun sesi duyuyordum..
Gece defalarca kez uyandım, nefes nefese karanlıkla bakıştım, boğuştum. Umut'un varlığına sığınmıştım, kalbime sığınmıştım, güzel rüyalar göreceğimi zannetmiştim ama hayır, kabuslarla dolu bir rüyaydı, unutmama yetmemişti, Umut bile unutturmayı başaramamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUM IŞIĞI VE KARANLIK
सामान्य साहित्यHırslı, inatçı ve duygusal bir balerin olan Afet Ema Alaca, geçmişinin soyut pençeleri arasında kalan, unutmaya çalıştıkça orada sıkışan bir genç kızdır. Boynunda her daim geçmişinin soyut pençelerine sahip soyut bir ip varken celladı olan adam, o i...