1. Bölüm
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, keyifli okumalar.
WhatsApp kanalıma profilimden ulaşabilirsiniz.
-
MUM IŞIĞI VE KARANLIK
>
1. SÜVEYDA
Nilüfer - Son Arzum
Sezen Aksu - Beni Unutma
geçmiş.
Sızar ruhun bir yerlerden, vedalar acıtır; dönüp bakınca aynalara, ruhun kendini hatırlatır.
Sonra bir şarkı duyulur radyodan, unutma, der Sezen, beni unutma.. Bilirsin unutulmak, dokunur her insana.
Ten tene dokunmaz ama kalp, boşluğunu yangın yerine çevirir.
Ben bu sevdadan payımı, onu ilk gördüğüm gün almıştım çünkü kalbim böylesine saf bir güzelliğin tesadüf eseri karşıma çıkmadığını biliyordu.
Yorgun, hasta bir kalp, ukte kalmış bir sevda, yarım kalmışlıklar.. Hepsinin ötesinde bir yer vardı ve o yer, içinde olduğum bu dört duvardı, bu dört duvar da benim hapishanemdi, kalbimin esaretiydi ancak günün birinde bilmediğim diyarlardan gelen bir adam, kalbimi bu hastane odasının esaretinden kurtarmış, kendi gözlerine hapsetmişti.
Hiçbir esaret, bu kadar güzel olmamıştı.
"Çikolatalı sevmiyorsun diye çilekli aldım."
Sesindeki nahif ton yüreğimi okşarken dudaklarımda hafif bir tebessüm oluştu, güzel yüzüne sıcacık bakışlarla baktım.
Gözlerinde o kadar güzel bir kahve vardı ki o kahve, dünyamın tüm renklerini yok etmiş ve beni sadece o renge bağlı kılmıştı. Bakışları yumuşak, gözleri hisliydi, belli belirsiz bir tebessüme ev sahipliği yapan dudak kenarları adeta rengarenk çiçeklerle bezenmişti oysa beyaz teni, bir başka göze göre oldukça soluktu.
Umut'tu o, benim Umut'umdu, tam karşıma oturmuş, hastaneye gelirken yanında getirdiği, benim için getirdiği çilekli pastayı yine benim için tabağa koyuyordu, 16 yaşımın en güzel armağanıydı.
Kalp hastasıydım, aylardır bu hastanede yatılı olarak tedavi görüyordum ve iki ay önce Umut'la annesi yanıma, bu hastane odasına gelmiş, bu sayede de onlarla tanışmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUM IŞIĞI VE KARANLIK
General FictionHırslı, inatçı ve duygusal bir balerin olan Afet Ema Alaca, geçmişinin soyut pençeleri arasında kalan, unutmaya çalıştıkça orada sıkışan bir genç kızdır. Boynunda her daim geçmişinin soyut pençelerine sahip soyut bir ip varken celladı olan adam, o i...