Evet canlar herkes biran önce bölüm atmamı istiyordu. Ben de sizi fazla bekletmeden geldim.
Sizde bunun karşılığında oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin canlarım 💞
Kontrol etmeden atıyorum yanlışım varsa affedin canlarım 🙏
Şimdiden iyi okumalar 🥰
......
Derinden:
Sabah yine aynı odada uyanmıştım.
Yatakta oturmuş boş boş karşımdaki duvarı izliyordum.
Şaka bir yana gerçekten de 6 gün sonra o Barlas manyağıyla evleniyordum.
Bebeğimi tercih edeceğimi bildiği için beni böyle tehdit ediyordu.Bebeğimin bu evde bu adamın yanında büyümesini istemiyorum.
Adam resmen tehlike kokuyordu.
Bebeğim doğduğunda başına birşey gelmesini istemiyordum.
En kısa zamanda burdan kaçmanın bir yolunu bulacaktım. Bulmak zorundaydım.
Yoksa barlasa kalmadan düşmanları beni öldürecekti.Acaba abim ve annem ne yapıyorlardı. Beni aramaya başladılarmı?
Biliyorum abim beni burda bırakmaz. Ne yapar ne eder beni burdan alırdı.
Bu ülkede polis var kanun var kimse kimseyi yanında zorla tutamaz sonuçta.
Polisler gelirse Barlas'ta beni bırakmak zorunda kalacaktır.
Kapının açılmasıyla daldığım düşüncelerden kurtulmuştum.
Gelen tabiki Barlastı." Kalk hadi kahvaltıdan sonra hastaneye gideceğiz."
"gelmek istemiyorum rahat bırak beni."
"sabrımı sınama benim. Kalk dediysem kalk."
"bana emir verme. Ben senin çalışanın veya kölen değilim."
"Evet doğru diyorsun kölem değilsin. Yakında karım oluyorsun. Ama bu emirlerimi yapmayacağım anlamına gelmiyor."
Ne diyor bu herif ya. Ne karısı?
"Ne karısı be. Karım değilim ben senin."
Gülerek yanıma doğru ilerlemeye başladı.
Yatakta üzerime eğilerek konuşmaya başladı. Sert parfüm kokusu genzimi yakmıştı."Bebeğimi sen doğuracağına göre karım da sen oluyorsun KARICIM."
Gülerek geri çekilmişt.
"Bana bir daha karıcım deme."
"Tamam demem KARICIM."
"Ya sen ne sinir bozucu bir adamsın ya."
"Yeter bu kadar eğlence. Kalk hadi. Biran önce bebeğimi görmek istiyorum."
Arkasını dönüp odadan çıkmıştı.
Zaten adamın derdi ben değil bebeğiydi.
İstemeyerekte olsa yataktan çıkmıştım.
Odadaki banyoya gidip elimi yüzümü yıkamıştım.
Benim için bırakıldığını düşündüğüm diş fırçasıyla da dişlerimi fırçalamıştım.
Odaya tekrar geçip valizimden kıyafet aramaya başlamıştım.
En sonunda beyaz bir pantolon ve mavi bir kazak giymiştim. Geniş olduğu için karnımı kapatıyordu.Hazır olduğumda odadan çıkıp dün geldiğimiz yoldan salona ilerlemiştim.
Masaya yaklaştığımda Barlas dışında masada biri daha oturuyordu.
Tahminen barlastan birkaç yaş küçük bir adamdı.
Salona girdiğimde iki adamın bakışları da beni bulmuştu.
Barlas tabiki her zamanki gibi ters ters yüzüme bakıyordu.
Şöyle elimin tersiyle bir tane yapıştırmak istiyordum o yakışıklı suratına ama sonradan benim için hiç iyi şeyler olmayacağını bildiğim için sadece hayal kurmakla yetiniyordum. İnşallah birgün oda olur.Yanındaki adama döndüğümde ise bana hem şaşkınlıkla hem de hayran dolu bir şekilde bakıyordu. Konuşmadan gidip dün oturduğum yere oturmuştum.
Sonunda adam sesini bulmuş olacak ki konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...