Evet yeni bölüm geldi canlarım.
Satır arası oy ve yorumlarınızı bekliyorum 😘
Yazım hatalarım varsa affedin canlarım🙏
İyi okumalar.
......
5 hafta sonra:
Cenk ve yeşimle kampüsün kantininde yemek yiyorduk.
Tabi ben yemekten daha çok saldırıyor gibiydim.
Kendimi çok aç hissediyordum. Birkaç gündür iştahım açılmıştı. Tabi yemekten sonra gelen kusma isteğini saymazsak."Yavrum biraz yavaş yesene şu yemeği. Korkma kimse kaçırmayacak önünden."
Yeşim hem gülüyor hem de yavaş yemem konusunda beni uyarıyordu.
"Ne yapayım ya çok acıktım."
"Afiyet olsun canım da sen hiç bu kadar çok yemezdin?"
"Bende anlamadım vallahi. Birkaç gündür iştahım açılmış. Ne bulsam yiyorum."
"Yarasın canım."
"Teşekkürler yavrum."
Biz konuşurken cenk te gülerek bizi izliyordu.
Size arkadaşlarımdan bahsetmedim hiç.
Yeşim de benim gibi öğretmenlik okuyordu. Zaten sınıftaki tek arkadaşım da kendisiydi.
Cenk ise bizden 2 yaş büyük. Kendisi mühendislik okuyor. Onunla da yeşim sayesinde tanıştım. İkisi 2 yıllık sevgililer. Gerçekten çok güzel bir ilişkileri var. Bazen onları çok kıskanıyorum.
Birbirlerini çok güzel seviyorlar çünkü.
Biz konuşmaya devam ederken masaya çağrı gelmişti."Selam derin."
"Selam çağrı."
"Ben sana şey soracaktım. Eğer bu hafta sonu boşsan sinemaya gidelim mi diyecektim."
Çağrı beni 1 senedir seviyordu. Ama ben ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum.
Arkadaşlarım ne kadar bir şans vermem gerektiğini söyleseler de boşa ümit vermemek için kabul etmiyordum.
Şimdi evet dersem sonra çok üzülürdü çünkü.
Durumumdan arkadaşlarımın haberi vardı. Ama bunu çağrıya söyleyemezdim.
Onun için onu kırmadan reddetmek en doğrusuydu."Şey çağrı benim bu hafta sonu çok işim var gerçekten."
Söylediklerimden sonra yüzü bariz bir şekilde düşmüştü. Ama hemen sonra tekrar eski güler yüzlü haline dönmüştü.
"Anladım derin. Olsun bizde başka bir zaman gideriz artık.
O zaman ben gidiyorum. Kendine çok iyi bak.""Görüşürüz sen de kendine iyi bak."
Çağrı gittikten sonra yeşim hemen konuşmaya başlamıştı. Biliyorum yine her zamanki gibi çağrıya bir şans vermemi söyleyecekti.
"Ya derin neden kabul etmedin ki çocuğun sinema teklifini? Ne güzel düşünmüş işte çocuk."
"Of yeşim yine başlama lütfen. Biliyorsun ben kabul ettikçe o ümitlenecek. Neden ikimize de bu kötülüğü yapayım ki?
Önceden de dediğim gibi ben çağrıyı sevmiyorum. Seveceğini de sanmıyorum.""Senide anlıyorum canım. Sonuçta bu işler zorla olmuyor. Ama çağrıya da üzülmeden edemiyorum."
"Bende üzülüyorum ama elimden birşey gelmiyor. Yakışıklı, başarılı bir çocuk çağrı. Eminim yakında kendisi için en doğru kişiyi bulacaktır."
"İnşallah canım."
"Derin haklı aşkım. Bırakalım da kendi karar versin ne yapacağına."
"Sağol be cenk beni en iyi sen anlıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...