Evet canlar yine bomba gibi bir bölümle karşınızdayım.
Kusura bakmayın zamanım olmadığı için bölüm geç geldi🙏
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 🥰
Yazım hatalarım varsa şimdiden affedin canlarım 🙏
Şimdiden iyi okumalar 😘
******
Derinden:
Sabah kötü bir baş ağrısıyla uyanmıştım.
Barlasa daha bir şey anlatmamıştım.
Akşam gelince sakin bir kafayla anlatmak istiyordum.Dün kötü olmam onu da korkutmuştu.
Ne kadar neyim olduğunu sorsa da o an anlatmaya hiç hazır değildim.
Oracıkta asafı öldürürdü muhtemelen.Ama ben bu meselenin sakin bir şekilde hallolmasını istiyorum.
Halen olanlara inanamıyordum.
Asafın beni eski sevgilisine benzetmesi mi? Yoksa kendi sevgilisini öldürmesi mi daha kötüydü anlayamamıştım.Bir insan nasıl böyle canice bir şey yapabilir ki?
Acaba ailesinin bu olanlardan haberi varmıydı.
Böyle bir şey delilik resmen.
Aklı başında bir insanın birini öldürmesini mantıklı bulamıyordum çünkü.En kısa zamanda mineyle bu konuyu konuşacaktım. Şu an bu meseleyi bir tek ona anlatabilirim.
Bu süre zarfında da asaftan uzak durmak zorundaydım.
Dünkü konuşma ve tavırları beni çok korkutmuştu.Resmen piskopat gibi davranışlar sergiliyordu.
Kendimi geçtim barlasa zarar vermesinden korkuyordum. Eğer ona bir şey olursa zaten ben ölürüm.Barlasa Adnan Bey'le yaptıkları işi iptal etmesini isteyecektim.
Adnan beyin bir zararı olmasa bile oğlunun başımıza iş açacağını düşünüyorum.
Umarım barlasta bana anlayış gösterir.Çağını alıp aşağı inmiştim.
Artık ek gıdaya geçiş yapmıştık.
Oğluşum kocaman oluyordu.
Mutfağa girdiğimde sevim ablalarda evin eksikleri için alışveriş listesi yapıyorlardı."Günaydın abla, günaydın nur."
"Günaydın derin bey."
"Günaydın yavrum. Çağın beyimiz uyanmışmı?"
"Uyandı teyzesi ve çok acıkmış benim oğluşum."
Çağının yanağına bir öpücük kondurmuştum.
Kendim doğurdum diye demiyorum çok tatlı bir çocuk doğurmuştum.
Maşallah diyin nazar değmesin."Ya derin bey bu çocuk niye her geçen gün daha bir tatlı oluyor ki.
Şu yumuşak yanaklarını sıkmamak için kendimi zor tutuyorum.""Aaa nur ablası benim oğlum çok yakışıklı olacak. Ve tüm kızları peşinden koşturacak. Daha bu tatlılık ne ki sen birde onu kocaman olunca gör ablası.
Değilmi benim güzel oğlum.""Vallahi derin bey ona ne şüphe sizin gibi güzel bir annesi, Barlas bey gibi yakışıklı bir babası var. Tabiki o da yakışıklı olacak.
Ah birde benim kucağımda dursa daha güzel olacak ama. Biraz huysuz çağın beyimiz."Nurunda dedigi gibi çağın kimsenin kucağıma gitmek istemiyordu.
Babasının yanına bile gitse bir süre sonra yine bana gelmek istiyordu.
Şu an bile başını omzuma koymuş sakın sakin etrafı izliyordu.
Kurban olurum ben bu çocuğa."Teşekkür ederiz ablası. Allah daha güzel çocuklar sana nasip etsin inşallah. Bakarsın seninkiler daha huysuz olurlar."
"Ay inşallah derin bey. Bu gidişle evde kalacağım zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...