Evet canlar yeni bölümle karşınızdayım.
Kafama takılan bir konudan bahsetmek istiyorum.
Bazı okuyucuların derine bebeği emzirdiği için kadın gibi olduğunu söyllemişti.
Ve benim boş işlerle uğraştığımı söyledi.Ben bu kitapları kimseye zorla okutmuyorum. Kitabımı okumayı seven okuyucularım bana yeter de artar bile.
Yorum ve eleştirilerinize her zaman açığım. Ama saygı çerçevesi içinde olursa çok sevinirim🙏🤗
Oy ve yorumları bekliyorum.
Hepinize iyi okumalar 😘
******
Yazardan:
Derinler eve geleli 2 gün olmuştu.
Derin biraz dinlensin diye kimse ziyaret gelmemişti.
Ama bugün iki aile de ziyarete gelecekti.Barlas bir süre işi evden halledecekti.
Oğlu ve derine daha fazla zaman ayırmak istiyordu.
Hem istese de oğlundan ayrı kalmak istemiyordu. 3 gün olmasına rağmen baya bağlanmıştı ogluna.
Şimdide yatağa uzanmış oğluyla oynuyordu."Oğlum. Aslanım benim. Sen ne güzel bir şeysin. Derinin kopyası resmen.
Yüzün benzedi ama huyun benzemesin oğlum. Anan çok inatçı. Bana neler çektirdi sen doğana kadar.
Şu yanaklarını ısırsam ne olur ki?"O sırada banyodan çıkan derin barlasın dediklerini duymuştu.
"Barlas saçmalama istersen. Daha 3 günlük bebeğin yanaklarından ne istiyorsun. Hem dediklerini duydum. Demek çok çektirdim sana."
" Şaka yaptım güzelim. Sen istediğini yapabilirsin bana.
Ama şu yanaklara baksana güzelim. Adamın ısırası geliyor.
Niye bu kadar tatlı bir çocuk doğurdun ki?""Ay Barlas ne yapsaydım içimde mi tutsaydım."
Barlas, derinin bu haklı yakınmasına kahkaha atmıştı.
"Yok güzelim iyiki doğurmuşsun.
Yoksa ben bu kadar güzel bir bebeğe nasıl sahip olacaktım."Derinde Barlas gibi yatağın kenarına oturup uyuyan oğlunu izlemeye başlamıştı. Aklına takılıp duran soruyu barlasa sormaya başlamıştı.
"Barlas sence oğlumuz büyüdüğünde benden utanır mı?"
Barlasın kaşları çatılmıştı. Derinin neden öyle dediğini anlamaya çalışıyordu.
"Güzelim o nasıl kelime. Neden böyle konuşuyorsun."
"Gerçekleri söylüyorum Barlas.
Çağın büyüdüğünde neden her çocuk gibi bir annesi ve bir babası olduğunu soracak.
O zaman ne diyeceğiz."Derin hem çağın'ın elini tutmuş hem de ağlıyordu.
Bu görüntü barlasın içini yakmıştı.
Barlas yatakta biraz daha derine yaklaşıp onu kendisine çekmişti."Güzelim eminim ki oğlumuz anlayışla karşılayacak bu durumu.
O ikimizide çok sevecek. Emin ol ki seni benden daha çok sevecek."Derin başını kaldırıp alttan alttan barlasa bakmıştı.
"Gerçekten dediğin gibi mi olacak. Büyüdüğünde bizden nefret etmeyecek değilmi?"
"Tabiki nefret etmeyecek yavrum. Tam aksine senin gibi özel bir annesi olduğu için gurur bile duyacak."
"İyiki varsın Barlas. Sen olmasaydın ben nasıl baş ederdim bu durumla."
"Tabiki yanında olacağım derinim. Her zaman seni ve oğlumu koruyacağım.
Asıl sen iyiki varsın güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...