Evet canlar yeni bölümle karşınızdayım.
Gecikme için çok özür diliyorum 🙏
Yazım hatalarım varsa şimdiden affedin canlarım 🙏
Umarım bölümü beğenirsiniz.
Oy ve yorumları bekliyorum.
Hepinize iyi okumalar canlarım 🥰😘
******
Derinden:
Yoğun geçen doğum günü gecesinden sonra oğluşum onun kucağımdan diğerinin kucağına geçmekten yorgun düşmüştü.
Çağın daha fazla uykusuzluğa dayanamayıp ağlayınca uyutmak için yukarı çıkmıştım.
Yukarı çıkmadan önce herkesle vedalaşmıştım.
Herkesi uğurlama işi de barlasa kalmıştı.Sadece benim ve barlasın ailesi gelmesine rağmen çağına bir ton hediye getirmişlerdi.
Hepsi iki, üç tane hediye almıştı.
Bu kadar güzel bir aileye sahip olduğum için çok şanslıydım.Çağın yorulduğu için beni hiç yormadan uyumuştu.
Son kez tombik yanaklarına bir öpücük kondurup bebek telsizini çalıştırmıştım.
Sessiz bir şekilde odasından çıkmıştı.Bu yorgunlukla ancak sabah uyanırdı bebeğim.
Eee tabi bende bu fırsatı bulmuşken değerlendirmeliydim değilmi?Hemen odaya girmiştim.
Dolabı açıp en alt çekmecedeki bir hafta önce aldığım geceliği çıkarmıştım.Kocacım için güzel bir sürpriz yapmak istiyorum.
Bence çoktan böyle bir sürprizi hak etmişti.Hemen banyoya girip giyinmeye başlamıştım.
Sabah duş aldığım için bir daha almama gerek yoktu.Kapının sesinden barlasın odaya girdiğini anlamıştım.
Şimdiden bir heyecan basmıştı.
Tabi birazda utanmıştı.Başta gaza gelip giyinmiştim.
Ama şimdi barlasın karşısına nasıl çıkacağımı düşünüyordum.
Tam vazgeçip üstümü değiştirecekken barlasın sesiyle durmuştum."Derin nerde kaldın. Gelsene artık."
"Ş-ey geliyorum aşkım."
"Bekliyorum güzelim."
Bu saatten sonra geri dönüş olmadığı için bu şekilde çıkacaktım.
Başladık bir işe.
Sonunda giren bana olacaktı ama artık geri dönmek olmazdı."Haydi derin artık geri dönmek olmaz.
Bir kere başladın.
Olan benim götüme olsada kocamın gönlünü hoş tutmalıyım değil mi?Sonra gözü dışarılara kaymasın.
Yani kayması mümkün bile değildi ama ben yinede önlemimi alayım.
Öyle bir şey olursa barlasın gözlerini oyarım.
Benden başka birine bakamaz.Son kez aynadan kendime bakıp banyonun kapısını açmıştım.
Barlasa baktığımda telefonunu alıp yatakta uzanmıştı."Güzelim nerde kal..."
Barlas tam konuşacakken kafasını telefondan kaldırıp yüzüme bakmıştı.
Tabi yüzünde şaşkın bir ifade oluşmuştu."De-rin sen ne güzel olmuşsun böyle."
Yataktan kalkıp karşıma geçmişti.
"Şey senin için hazırlanmıştım."
"Benim için mi?"
"Tabiki senin için Barlas. Karşı komşumuz Mahmut amca için olacak değil ya."
"Yavrum bana böyle şakalar yapma.
Biliyorsun senin isminin bir erkekle yan yana bile gelmesine dayanamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...