Evet canlar güzel ve eğlenceli bir bölümle karşınızdayım.
Bana yazacak konu bulun canlarım😂
Çağının konuşmalarını parantez içinde açıklayacağım. 😊
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 🥰
Şimdiden iyi okumalar 😘
*******
Yazardan:
1 buçuk sene sonra:
Derin sabah aceleyle dışarı çıkmıştı.
Haliyle çağında barlasa kalmıştı.Barlas ne kadar melihi göndermeyi teklif etsede derin bir türlü izin vermemişti.
Özel bir işinin olduğunu ve melihin halledemeyeceğini söylemişti.
Barlasta daha fazla zorlamayıp melihle birlikte gitmesine izin vermişti.Şehre biraz uzak oldukları için gidip gelmeleri biraz uzun sürecekti.
Tabi büyük bir sorunu daha vardı
Çağın derin olmadan uzun süre duramıyordu.
Sürekli derini istiyordu.Şimdi de huysuzluk yapnaya başlamıştı.
Barlasın kucağından inmek için çırpınıyordu.
O kadar hareketli bir çocuk olmuştu ki Barlas çağını sabit tutmakta zorlanıyordu."Oğlum rahat dur ya."
" baba Anni anni neyde?"
"Gelecek aslanım."
"Anniyi iştiyoyum. Bıyak beni."
"Bebeğim rahat dur lütfen. Annenin küçük bir işi çıktı şimdi gelecek tamam mı?"
"Hayıy hayıy anniyi iştiyoyum."
Çağın daha fazla çırpınıp ağlamaya başlamıştı.
Barlasın kolları ağırmaya başlamıştı.
Derin gelene kadar oyalaması gerekiyordu."Aslanım ağlama bakalım. Hadi aşağı inelim belki annen gelmiştir."
"Anni deldi mi?"
Anne lafını duyunca hemen ağlamayı bırakmıştı.
Yaş akan gözleriyle barlasa bakıyordu."Bilmem belki gelmiştir. İnip bakalım.
Ama sende artık ağlama. Dayanamıyorum ağlamana.""Hadi didelim anninin yanına."
Barlas gülerek cevap vermişti.
"Didelim bakalım."
Dili daha tam dönmediği için peltek peltek konuşuyordu.
Derine de anne yerine hep anni diyordu.Aşağı indiklerinde derin daha gelmemişti.
Barlas artık çağını tutmakta zorlandığı için yere bırakmıştı.
Çağın koşarak kapıya gitmişti.Konuşmak konusunda ne kadar kötü olsa da, yürümek konusunda o kadar iyidi.
"Anni anni deldin mi?"
Kapıya vurup derini çağırmaya başlamıştı.
Küçük elleriyle kapıya vurmaya devam ederek barlasa dönmüştü."Bayaş(Barlas) anni hani delmedi?"
Kendisine de arada baba desede, derin sürekli barlas dediği için çağında ondan duyduğu için barlas demeye alışmıştı.
Sürekli derinin yaptığı şeyleri taklit etmek istiyordu.
Barlas oğluna baktığında sanki derinin küçüllüğünü görüyordu.Barlas çağının boyuna gelmek için eğilmişti.
Çağını kendine dönderip konuşmaya başlamıştı."Ben anneyle konuştum. Dedi ki oğluşum bana pasta yapsın ben hemen geliyorum.
Eğer yapmazsan sana küsecekmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...