Evet canlarım yeni bölüm geldi.
Umarım bölümü beğenirsiniz.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.
Siz yorum yaptıkça ben daha çok bölüm yazmak istiyorum 🥰Yazım hatalarım varsa şimdiden affedin canlarım 🙏
Hepinize iyi okumalar 😘
*****
Derinden:
Gece olmuş tüm misafirler evlerine gitmişti.
Ben abimi yolcu ettikten sonra hemen odaya gelmiştim.
Zaten çok geçmeden diğer misafirler de gitmişlerdi.
Barlas odaya geldikten sonra konuşmamak için hemen uyuma pozisyonumu almıştı.
Çok geçmeden zaten uyuya kalmıştım.Gecenin 3'ünde yastığımın altında titreyen telefonla uyanmıştım.
Gece uyanmak için uyumadan önce alarm kurmuştum.
Hemen alarmı kapatmıştım.Barlas yine beni kuala gibi sarmış mışıl mışıl uyuyordu.
Bakalım birazdan da böyle rahat rahat uyuyabilecekmisin.
Benimle yaşadığı eve hem kadın getiriyor hem de ebeveyn olmama laf ediyor.
Birde gelmiş burda bana sarılıyor.Sen daha derin kim tanıyamamışsın Barlas bey.
Bende sana papuç bırakacak göz var mı hiç.
Zor da olsa kendimi barlasın kollarından kurtarmıştım.Bebek büyüdükçe rahat hareket etmem zorlaşıyordu.
Sonunda yatakta oturur pozisyona gelmiştim.
Yan tarafımda uyuyan barlasa bakmıştım.Çok güzel uyuyordu.
Uyanıkken ki sinirli halinin aksine masum bir şekilde uyuyordum.
Biraz daha eğilip yüzünü yakından izlemeye başladım.Gerçekten de çok yakışıklı bir adamdı.
Yüzü resmen kalemle çizilmiş gibiydi.
Hiçbir kusuru yoktu.
Oğlumun da babasına benzemesini çok istiyorum.
Onun gibi yakışıklı bir oğlum olsa hiç te fena olmaz bence.Kim bilir günde kaç kız yanaşmaya çalışıyordu barlasa.
Ben olsam ben de yanaşırdım vallahi.
Bulmuşum böyle yakışıklı adamı kaçırırmıyım."Ne saçmalıyorum ben ya adam zaten benim kocam. İstediğim zaman zaten yaklaşabilirim kendisine.
Artık hislerimden emindim.
Ben barlası seviyordum.
Onun yanında kendimi çok huzurlu hissediyorum. Hep yanımda olsun istiyorum.Hele onu bugün selin denen kadının yanında görünce daha iyi anlamıştım.
Ben baya baya barlası kıskanıyordum.
Selinin saçını yolmamak için kendimi çok zor tuttum.
Ama bir dahakine bu kadar rahat olmayacaktım. Direkt dalacağım kendisine.
O kim ki kocama dokunuyor.Ama ondan önce canım kocamı biraz süründürelim.
Şimdi yapacağım şeyden ne kadar emin olmasam da içimde kalacağına yapmanın daha iyi olacağına karar vermiştim
Eğilip barlasın yanağına tüy kadar hafif bir öpücük bırakmıştım.
İlk defa abim dışında bir erkeği öpmüştüm. Bu kişinin kocam olduğunu bilmek beni daha bir mutlu ediyordu.
Geri çekilmeden önce o güzel kokusunu da içime çekmiştim.
Çok güzel kokuyordu."Evet canım kocam sana ne kadar kıymak istemesem de biraz süründürmekten bir şey olmaz bence."
İnşallah ters tepmez planım.
Hemen barlasın kolumu dürtmeye başlamıştım. Seslenmeyi de ihmal etmiyordum."Şşş uyansana."
Ne kadar dürtsem de bir türlü uyanmıyordu.
"Of uyan artık. Ne yaptın kış uykusuna mı yattın. Boşa ayı demiyorum işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...