Evet canlar yeni bölümle karşınızdayım.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Yazım hatalarım varsa şimdiden affedin canlarım 🙏
Hepinize iyi okumalar 😘
******
2 hafta sonra:
Yazardan:
Derin ve Barlas hazırlanmış hastaneye gidiyorlardı. Tabi çağın beyi de unutmayalım.
Bende geleceğim diye tutturmuştu.Hamile oduğunu öğrendiğinden beri ilkdefa doktor kontrolüne gideceklerdi.
Daha önce gidememişlerdi.
Çünkü derin çağındayken gittikleri doktora gitmek istemişti.Doktorları da izne ayrıldığı için bir türlü gidememişlerdi.
Barlas ne kadar doktoru getirtmeyi düşünse de derin izin vermemişti.Hastane ne kadar kendisinin olsa da başkalarını özel hayatına karışılmasını yanlış buluyordu.
Sonuçta o kadar çalışıyorlar. Biraz izin onların da hakkıydı.Sonuç olarak doktor izinden dönmüş onlar da hastaneye gidiyorlardı.
İki tarafta ailelerine bebek haberini vermişlerdi.
Aileler bu habere çok sevinmişlerdi.
Herkes heyecanla yeni gelecek bebeği bekliyorlardı.
Ama önce gidip bebeğin durumunu öğrenmelilerdi.Çağın ve derin arkada oturuyor, Barlas ta arabayı sürüyordu.
Bebeği görmeye ailecek gitmek istemişlerdi."Anni bebiş mi delecek?"
"Evet aşkım kardeş gelecek sana."
"Ben kaldeşime alabalarımı velicem.( ben kardeşime arabalarımı vericem.)
"Afferim benim oğluşuma. Kardeşin çok mutlu olucak."
"Anni bebiş ne zaman delecek."
"Daha çok var birtanem. "
"Şen bebişe de hemen delşin olul mu?(sen bebişe de hemen gelsin olur mu?)
"Tamam bebeğim. Derim hemen gelir."
Derin ve Barlas çağının olmayacak isteğine sadece gülmekle yetinmişlerdi.
Keşke çağının dediği gibi hemen doğabilseydi."Barlas gelmedik mi daha."
"Evet bayaş delmedik mi?"( evet Barlas gelmedik mi?)
"Geldik çağın bey."
"Anni bak delmişiz"(anne bak gelmişiz)
"Evet bebeğim baba bizi getirdi."
Barlas arabayı hastanenin önünde durdurup inmişti.
Arka koltuğu açıp çağını kucağına almıştı.
Derinde hemen peşlerinden inmişti.
Hastanenin korumalarından biri hemen arabayı kapıdan çekmişti.Barlas bir koluyla çağını tutarken diğer kolunu da derinin belini sarmıştı.
Hep birlikte hastaneye girmişlerdi.Çağın şaşkın şaşkın etrafa bakıyordu.
Daha önce bu kadar kalabalık bir ortama girmemişti."Anni kutudaki inşanlal bulda da val(anne kutudaki insanlar burda da var.)
Duduaklarını öne doğru büzmüş insanlara bakıyordu.
"Ne kutusundan bahsediyor güzelim."
"Televizyonu diyor hayatım. O gün dizi izlerken hastaneyi görmüştü. Ordan aklına gelmiş olmalı.
Canlı canlı görünce şaşırdı galiba.""Aslanım benim her şeyi bilirmiş."
"Ben biyiyoyum bayaş biyiyoyum. Anniyle göldüm ben."( ben biliyorum Barlas biliyorum. Anneyle gördüm ben.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...