Evet canlarım ben geldim.
Oy ve yorumları görelim.
Elinize kuvvet😘Hepinizi iyi okumalar 🥰😘
******
Yazardan:
Derin gözlerini başındaki seslerle açmıştı.
Önce nerde olduğunu anlamaya çalışmıştı. En son olanlar aklına geldiğinde hastanede olduğunu anlamıştı.
Uyandığını ilk fark eden Barlas olmuştu."Güzelim sonunda uyansın. İyimisin yavrum?"
"Ay sonunda uyandı oğlum."
Herkes heyecanla derinin konuşmasını bekliyordu.
"S-su."
"Hemen güzelim."
Barlas hemen yandaki masadan su doldurup derine dönmüştü.
Dikkatli bir şekilde kaldırıp suyu içirmişti."Barlas oğlum nerde, iyimi?"
"Sakin ol güzelim. Oğlumuzda sen de gayet iyisiniz."
"Çok şükür iyisiniz yavrum. Allah ikinizide bize bağışladı."
"Barlas oğlumu ne zaman göreceğim?"
"Hemşire birazdan getirecek güzelim."
"Siz gördünüzmü oğlumu?"
"Ay yenge gördük yiğenimi. O kadar güzel bir bebek ki."
"Evet güzelim. Oğlumuz çok güzel bir bebek. Kendini doğurmuşsun resmen.
Senin kopyan resmen."Derin duygulanmıştı. Oğlu doğmuştu ve herkesin demesine göre aynı kendisine benziyordu.
Aslında o oğlunun barlasa benzemesini daha çok istiyordu.
Ama kendine de benzediği için çok mutlu olmuştu."Evlatlarım hayırlı olsun. Allah güzel güzel büyütmeyi nasip etsin sizlere inşallah."
" Çok teşekkür ederiz murat baba."
"Hayırlı olsun yavrularım. Erdemin çocuğundan sonra barlasımın da çocuğunu görmeyi nasip ettiğin için sana ne kadar teşekkür etsem azdır.
İyiki ailemize girdin yavrum."" Asıl ben teşekkür ederim semra anne.
Sizi yeni tanımama rağmen çok sevdim. İyiki varsınız."Artık kendini tutamamış ağlamaya başlamıştı derin.
Yavuz hemen kardeşinin yanına gelip göz yaşlarını silmişti."Güzelim benim ağlama.
Bugün bizim en mutlu günümüz. Sen de yiğenimde sağlıklı bir şekilde aramızdasınız.""Abicim mutluluktan ağlıyorum ben.
Bu arada öykü nerde?""Öykü ve Ece erdemin eşi yaseminle evde kaldılar.
Ama bir görsen iki cimcime de heyecanla bebeği bekliyorlar.
Öykü sürekli arayıp soruyor.
'abi kardeşimi ne zaman getireceksiniz' diye.""Güzel kalpli kardeşim benim."
Derinle sohpet ederken odanın kapısı açılmış, bebek arabasındaki oğlu ve hemşire içeri girmişti. Bebek durmadan ağlıyordu.
"Evet bu minik prens annesini çok özlemiş. "
Derin heyecanlanmıştı. 9 ay karnımda taşıdığı oğlunu sonunda kucağına alacaktı. Ama ağladığı için korkmuştu. Ya bebeğimi susturmayı başaramazsam diye düşünmeye başlamıştı.
"Ay bizim yakışıklı yiğenimiz mi gelmiş."
Simay hemen telefonunu çıkarıp anne ve oğulun kavuşmasını çekmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...