Sizi çok bekletmeden yeni bölümü atıyorum.
Sizin yorumlarınızı okudukça çok mutlu oluyorum.
Lütfen benden desteğinizi eksik etmeyin.Satır arası oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Yazım hatalarım varsa şimdiden affedin canlarım 🙏
İyi okumalar.
******
Yazardan:
Yavuz derinlerin yanından ayrıldıktan sonra bahçeye çıkmıştı.
Az ileride çardakta oturan deniz ve simayı görmüştü."Hadi oğlum yaptığın hatayı düzeltme zamanı."
Kendinden emin bir şekilde denizlere doğru ilerlemeye başladı.
Onu ilk fark eden Simay olmuştu.
Deniz dalgın dalgın yere bakıyordu.
Simayın denizi dürtmesi sonucu denizin de yeni odağı yavuz olmuştu."Bacım bize biraz müsade edermisin?"
"Gideyim de kuzenimin morelini daha çok boz değilmi."
"Öyle birşey yapmayacağım. Sadece konuşmak istiyorum."
Deniz, yavuzun yüzüne biraz baktıktan sonra simaya dönmüştü.
"Kuzen sen bize biraz müsade et. Bakalım ne konuşacak beyfendimiz."
"Sen nasıl istersen kuzen. Bir sorun olursa mutlaka beni çağır."
"Tamam kuzen. Mutlaka seni çağırırım.."
Denizin gülmesinden simayla dalga geçtiğini anlamıştı yavuz.
Simay son kez Yavuz'a ters ters bakıp içeri girmişti.
Yavuz da daha fazla ayakta durmamak için denizin yanına oturmuştu.
Denizin konuşmayacağını anlayan yavuz konuşmaya başlamıştı."Şey ben az önceki kırıcı konuşmalarım için özür diliyorum.
Aile konusunda hassas olduğunu bilmiyordum.""Önemli değil nerden bileceksin sonuçta değilmi?"
"Yanlış anlamasan birşey soracağım."
"Dur sen söylemeden ben tahmin edeyim. Annem ve babama ne olduğunu soracaksın değilmi?"
Yavuz sadece başını sallamakla yetinmişti.
"Anne ve babamızı daha küçükken kaybettik. Daha doğrusu öldürdüler."
Yavuz duyduklarına çok şaşırmıştı. Ölmelerini bekliyordu ama öldürülmelerini beklemiyordu.
Kim yapardı böyle bir vicdansızlığı."Başınız sağolsun."
"Sağol. Neyse kapatalım bu konuyu.Sen özür dilediğine göre benim de sana bir özür borcum var bence.
Ben de seninle ve ailenle öyle konuşmamalıydım.""Önemi yok ama sen de ben anla lütfen kardeşimi nasıl bile bile tehlikenin içine sürükleyebilirdim ki."
" Seni anlıyorum ama abim sevdiklerine bir şey olmasına asla izin vermez zaten. Korkma derine de yiğenimize de hiçbir şey olmayacak.
"Abin tüm düşmanlarından kardeşimi nasıl koruyacak peki. Sende biliyorsun ki abinin dostu olduğu kadar düşmanları da var. Ya biri kardeşime ve yiğenime zarar verirse."
"Sen abim hakkında bu kadar çok şeyi nerden biliyorsun ya."
Bu soruyu gülerek sormustu.
"Çünkü 3 ay öncesine kadar bende sizin şirkette çalışıyordum."
"Haa bende diyorum seni daha önce nerden görmüştüm.Meğer bizim şirkette görmüşüm."
"Öyle olmuş demek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...