Evet canlar yeni bölümle karşınızdayım. Öncelikle sizi beklettiğim için özür dilerim 🙏
Sonunda istenilen bölüm geldi.
Elimden geldiğince yazmaya çalıştım.
Umarım beğenirsiniz.
Uzun bir bölüm oldu.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Hepinize iyi okumalar
*****
3 ay sonra:
Çağın ecrinim doğalı tam 3 ay olmuştu.
Biraz daha kendine gelmişti yavrum.
Artık kendi çocuk odasında uyutuyorduk çağını.Bebek telsizi olduğu için rahattık.
Oğlumun karnını doyurduktan sonra uyutmuştum.
Güzel oğlumun alnından öpüp beşiğine koymuştum.Tam uyuduğundan emin olunca sessiz bir şekilde odadan çıkmıştım.
Doğruca kendi yatak odamıza girmiştim.
Etrafı biraz düzeltip kıyafetleri giysi odasına koymuştum.Tam çıkacakken aklıma gelen şeyle alt çekmeceyi açmıştım.
Daha önce alışverişe çıktığımızda belki giyerim diye aldığım saten gecelik duruyordu.Bebek doğduğundan beri küçük temaslar haricinde bir şey yapmamıştık.
Barlas ne kadar bekleyelim önemli değil dese de artık onun da sabrının sonuna gelmişti.Bence çok bile iradeli davranmıştı.
Bu akşam ona çok güzel bir süpriz yapmak istiyordum.
Ama önce akşama için haber vermem gerekiyordu.******
Derin: kocacım.
Kocacım:Efendim güzelim.
Derin: İşlerin ne zaman bitecek?
Kocacım:Çok yok güzelim. Neden sordun?
Derin:Akşam biraz erken gel diyecektim. Sana sürprizim var.
Kocacım:Bak şimdi çok merak ettim. Neymiş bu sürpriz?
Derin: Ay Barlas sürpriz dedim ya. Nasıl söyleyeyim.
Akşam gelince görürsün😉Kocacım: Akşamı iple çekeceğim o zaman güzelim.
Derin: Akşama bekliyorum kocacım.
Kocacım:Senin kocacım diyen ağzını yerim. Oğlumu da senide kocaman öpüyorum.
Derin: Bizde seni kocaman öpüyoruz.
Hadi sen işine bak canım.Kocacım:Tamam yavrum.
Bu işi de hallettik. Şimdi gidip tüm çalışanları göndermem gerekiyor. Akşama kocama kendim yemek yapacağım.
Onlarda bir gün dinlensinler. Oğlumu da akşam annemlere bırakacaktım.
Aireten mama verdiğim için aç kalmayacaktı.
Allah'tan akşamları çok kalkmıyordu da rahat rahat annemlere bırakıyordum.*******
Yazardan:
Derin çalışanları göndermiş yemek hazırlamaya başlamıştı.
Büyük ablası olmadığı için çoğu zaman annesine yemek yapmakta yardım ediyordu.Onun için çoğu yemeği çok iyi yapıyordu.
Barlas için güzel bir tavuk sote,pirinç pilavı, mercimek çorbası, salata ve tatlı olarak ta şekerpare yapacaktı.
Birde bildiği birkaç mezeyi yapacaktı.Akşama az kaldığı için elini çabuk tutuyordu.
Yemekler hazır olunca masayı kurup giyinmek için odaya çıkmıştı.O yemekleri yaparken abisi işten çıkıp oğlunu almaya gelmişti.
Ne kadar ayrı kalmak istemese de bir gün ayrı kalmaları gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...