Evet canlar yeni bölüm ile karşınızdayım.
Yazım hatalarım varsa şimdiden affedin canlarım 🙏
Şimdiden hepinize iyi okumalar 🥰
********
Derinden:
Nurun kapıyı açmasıyla deniz ve Simay içeri girmişti.
İkisi de salona girdiklerinde başta şaşırmışlardı.
Tabi ben de birden evde yabancı birilerini görsem şaşırırdım."Selam yenge. Misafirlerin mi vardı?"
"Evet annem, kardeşim ve abim beni görmeye gelmişti."
"Hayret abim nasıl izin verdi ailenle görüşmene."
"Neden izin vermesin ki deniz. Sonuçta onlar benim ailem."
"Yanlış anladın beni yenge. Benim demek istediğim siz 2 ay boyunca yiğenimi abimden sakladınız ya abim de doğal olarak ailene biraz sinirli."
"Senin abin gibi tehlikeli bir adamın yanında kardeşimi ve yiğenimi bırakacağımı düşünmediniz heralde."
Abim konuştuktan sonra denizin bakışları abime dönmüştü.
"Pardon da buna siz tek başınıza karar veremezsiniz beyfendi."
"Sakin ol deniz."
"Abi sen de sakin ol."
Bir taraftan ben diğer taraftan da Simay abim ve denizi sakinleştirmeye çalışıyorduk.
"Nasıl sakın olayım derin. Abisi seni zorla evlenmeye zorlar. Kardeşi de burda bize ahkam keser."
"Eğer siz yiğenimi bizden gizlemeseydiniz bunların hiçbiri olmazdı."
"Ne yapsaydık peki. Kardeşim ve yiğenimi mafyaların ve tehlikenin kol gezdiği bir yerde mi bıraksaydık."
"Şimdi daha mı iyi oldu. Bak kardeşin şu an abimle evli.
Hem abim ikisine de çok iyi bakıyor.
Siz çok abartıyordunuz.""Deniz lütfen sakin olun. Abi sen de daha fazla uzatma bu meseleyi.
Deniz haklı benim hakkım yok bebeğimi babasından ayırmaya.""Helal be yenge. Keşke senin şu kazma abin de senin gibi düşünse."
"Lan sen kime kazma diyorsun."
Abim tam denize atılacakken önüne geçmiştim."
"Vallahi ben burda senden başka kazma göremiyorum.
Sen odunlukta abimi bile geçtin."Ha işte şimdi olmadı deniz bey.
"Malesef deniz kimse odunlukta abini geçemez. "
"Ne oluyor burda?"
İşte şimdi sıçmıştım. Barlas gelmişti. İnşallah son dediğimi duymamıştır.
"Yok bir şey abi. Sadece derinle senin mi yoksa derinin abisinin mi daha odun olduğunu tartışıyorduk."
"Eee kim daha odunmuş peki?"
Barlas yüzüme imalı imalı bakıyordu.
Tabi ben ondan başka her yere bakıyordum."Vallahi abicim derin senin daha odun olduğunu söyledi."
"Öyle mi?"
"Ama derinin abisi daha odun bence.
Ya teyzecim sen eminmisin bunun senin oğlun olduğuna. Bir derin yengeme ve su küçük prensese bak bir de şu kazmaya bak."Yemin ederim bu deniz çok boş boğaz bir çocuktu. Ben burda abimi sakinleştirmeye çalıştıkça o iyice damarına basıyordu abimin.
"Deniz misafirlerimizle düzgün konuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Çıkmaz (BXB)
General FictionBeklemediği bir anda hamile kalan Derin, bebeğinin babasının piskopat bir mafya olduğunu öğrenince ne yapacak? Peki piskopat mafyamız Barlas bebeğinin annesinin bir erkek olduğunu öğrenince ne olacak? Derinin ve barlasın başına neler gelecek okuyup...