Başlık Bulamadım 2

999 124 115
                                    

Bölüm sonunda düzenleme var bakarsanız sevinirim.

*Jisung'dan*

Minho'nun böyle aniden itiraf etmesini beklemiyordum. Evet, biliyordum fakat yine de şaşırmıştım. Düşünsenize, bir ay boyunca komada olan, sizi seven kişi aniden uyanıyor ve daha aranızda ufak bir konuşma geçtikten sonra bir anda sevdiğini itiraf ediyor. Ne bileyim, tuhaftı yani.

"Dediklerimi düşün. Seni buna zorlamayacağım fakat beni sevmene gerçekten ihtiyacım var Jisung." dediğinde ne diyeceğimi bilemeyerek dudaklarımı ısırdım. Duygularında samimi gibiydi. Beni kırmazdı değil mi?

"Düşüneceğim." diyerek tekli koltuğa oturdum. "Jeongin'i arıyorum. Ekip birazdan burada olur."

"Pekala..." Yüzü biraz düşmüş gibiydi.

"Efendim Jisung hyung?"

"Sana çok güzel bir haberim var Jeongin. Ekibi toplayıp hastaneye gelin, Minho uyandı-"

"Ne?! Şaka mı yapıyorsun?! Gerçekten uyana uyana şimdi mi uyandı?!"

"Sorun ne?" deyip kaşlarımı çattım.

"Hyung, burada işler biraz karışık."

"Nasıl karışık, Jeongin ne oldu?"

"Anlayacağını pek sanmıyorum. Minho hyungu oyalayabilir misin?"

"Denerim."

"Pekala, görüşürüz o zaman. Üzgünüm ama ziyarete gelemeyeceğiz."

"Görüşürüz..." dedikten sonra telefonu kapattı. Sorunun ne olduğunu merak etmiştim. Evde neler oluyordu?

"Bir şey mi olmuş?" deyip başını hafifçe yana yatırdı Minho.

"Hayır, sadece..."

"Sadece ne?"

"Hyujin'le Felix ayrılmış, onları tekrar bir araya getirmekle uğraşıyorlarmış. O yüzden gelemeyeceklermiş." Bahaneye bak.

"Neden ayrılmışlar?"

"Bilmem söylemiyorlar." deyip ayağa kalktım. "Kafeteryaya gideceğim istediğin bir şey var mı?"

"Açım, malum bir aydır bir şey yemiyorum. Yiyecek bir şeyler alırsan sevinirim." Gülümseyip odadan çıktım.

*İlahi bakış açısı*

Jeongin telefonunu kapatıp sıkıntılı bir nefes aldı. "Cidden o yapmış olamaz değil mi?"

"Minho için çok değerli biriydi Bay Jung. Ölümünden onun sorumlu olması söz konusu bile değil." Changbin konuştuğunda Seungmin başını iki yana salladı.

"Minho için Bay Jung'dan bile daha değerli olan bir şey varsa o da ailesi ve biziz. Bay Jung içinizden birine zarar vermedi değil mi?"  Haklıydı. Minho iki şeye herkesden daha çok önem veriyordu ve bu şeylerden biri öz ailesi diğeri ise ekibiydi.

"Hayır, sanmıyorum. Hiçbirimiz hiçbirimizden bir şey saklamıyordur umarım."

"Efendim, daha fazla tutamıyoruz. Bir füze atmadığı kaldı resmen!"

"Tamam, geliyoruz." Seungmin hızla dış kağıya doğru yürüdü. Diğerleri de arkasından gelirken aklı hala Minho'daydı. Uyanıp uyanmadığından birhaberdi.

Bahçeye çıktığında Bay Choi siyaha boyanmış parmaklıkları olan koca kapının arkasından onlara bağırıyordu. "Nerede o Minho! Jung'u öldürmenin bedelini teker teker ödeteceğim o sikike!"

"Bay Choi bir bizi dinleyin! Bakın, Minho'nun Bay Jung'u öldürdüğünün bir kanıtı yok. Onu böyle suçlayamazsınız. Yıllar sonra gelip Bay Jung-"

Deadly Difficulty 1/Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin