Hayati Tehlikeyi Hala Tam Atlatmış Değil

1.3K 138 469
                                    

f4ezya geldi senin bölüm

Of sonraki bölüm efsane olacakkkkkkk aklımda kurdum bile senaryoyu huhuuuwww

Çok iyi yazdığımı düşünmüyorum smutu bu yüzden yarıda bitirdim kbbb

*İlahi bakış açısı*

*HOP HOP BURDAN SONRASI SMUT İSTEMİYORSAN OKUMA (linçleyemezsiniz because istediğimi yazarım sevmezseniz watty fic dolu başka ficler de var) *

Jisung, Minho'nun öpüşüne karşılık verirken bedenini Minho'nun üzerine eğdi ve bir bacağını öteki tarafa atarak Minho'nun kucağına çıktı. Minho ayağa kalktığında ise bacaklarını arkada birleştirip kucağına tamamen yerleşti.

Minho kucağındaki Jisung'la küçük basket potasına doğru gözü kapalı ilerledi ve basket potasının arkasındaki gizli koldan yatağının yanındaki merdiveni açtı. Merdivene doğru ilerleyerek aşağıya indikten sonra duvardaki kolla merdiveni tekrar kapamayı unutmadı.

Heryerin karanlık olmasına rağmen hiçbir yere çarpmadan odanın kapısını buldu ve içeri girdi. Öpüşü derinleşirken Jisung'un dudağını ısırdı. Jisung buna karşılık küçük bir inleme bıraktı Minho'nun dudaklarına.

Minho dudaklarını Jisung'unkilerden sesli bir şekilde ayırıp anlını anlına yasladı. "Durmayacağım. Kanını akıtmaya korkuyorum ama durmayacağım Jisung."

"Durmamanı söyledim zaten Minho. Kanımı sen akıt, sen akıtırsan acımaz, zevk verir." Bunlar bardağı taşıran son damlaydı.

Minho hızlıca ilerleyerek Jisung'u yatağa yatırdıktan sonra üzerine çıktı. İki bacağı Jisung'unkilerin iki yanında dururken Jisung'un bileklerini tuttuğu gibi başınıb üzerine yerleştirdi.

Bir süre o şekilde öptükten sonra önce kendi tişörtünü, sonra Jisung'un pijamasını çıkardı. Sağ eli sağ üstteki kelepçeye, sol eli de sol üstteki kelepçeye başlanınca Minho'ya baktı Jisung. "Minho-"

"Tekrar tokat yememek için" deyip göz kırptı ve yataktan kalktı. Jisung'un eşofmanını çıkartırken Jisung hiçbirşey yapmıyor, sadece onu izliyordu. Pantalonu çıkardıktan sonra boksırı da çıkardığında aceleyle Jisung'un ayak bileklerini de aşağıdaki kelepçelere bağladı.

Heyecandan kalbi hızla atarken üstten sevdiği adamın güzel bedenine baktı.

Çabucak aletlerin olduğu dolaba ilerleyip göğüs kıskacını aldı. Bunu onun üzerinde denemeyi öyle çok istiyordu ki...

Bir tane de penis fişi alıp Jisung'un yanına geri döndü. Jisung gözlerini korkarak kapatmıştı ve yumruklarını sıkıyordu. Minho gülümseyerek tekrar Jisung'un üzerine çıktı ve Jisung'un aletini eline aldı. Penis fişini penisinin ucundaki deliğe sokarken Jisung çığlık attı. "Ah! D-dur o-o ne?!"

"Bu penis fişi. Ben çıkarmadan boşalamayacaksın demek oluyor bu." Jisung inleyerek yakınma dolu bir ses bıraktı odaya.

Minho fişin tamamını deliğe soktuğunda yatağa bıraktığı göğüs kıskacını aldı ve biraz yukarı doğru ilerleyip Jisung'un karnının yakınlarına oturdu. Birinci göğüs kıskacını takınca Jisung yatakta kıvranmaya, zincirleri zorlamaya başladı. İkincisini de taktığınde Jisung'un göğsü hızla inip kalkıyordu.

"Çok güzel... Çok güzelsin." Bu söylediğinin hemen ardından biraz daha yukarı çıkıp pantalonunu boksırıyla birlikte çıkardı ve aletini Jisung'un ağzına doğru tuttu. Kendini aşağıya itip Jisung'un ağzına girdi.

Minho bir süre o şekilde durduktan sonra aletini çıkardığında Jisung öksürerek nefes almaya çalıştı. Minho yataktan kalkıp Jisung'un ayak bileklerini hapseden kelepçeleri çıkardığında Jisung ayaklarını yatağa vurmaya başladı. "Minho çıkar şu penisimdeki şeyi!"

Deadly Difficulty 1/Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin