Seungmin'le mutfakta biraz daha oturduktan sonra içeriden gelen Minho'nun sesiyle oraya gittik. Minho ve Changbin dönmüştü. Minho bilgisayarların olduğu yerde beklememi söyledi ve diğer herkesi alıp Seungmin'in toplantı odası diye bahsettiği yere girdi. Ben de Jeongin'in kalktığı sandalyeye oturdum ve bilgisayarın ekranına baktım. Telefonumdaki numarayı araştırmış ve sahibini bulmuştu. Köşedeki küçük bilgisayardan adamın kimliğini görebiliyordum.
Adı Park Jinyoung'du ve yaşı ise 51'di. Bu bilgilerle bir şey yapmayacaktım ki zaten ne yapabilirdim ki? Şuan yapabileceğim tek şey Minho'nun ikna olup dava açmamaya karar vermesini dilemek.
Büyük bilgisayarda ekrana gelen bir WhatsApp konuşması vardı. Bir anda gelmişti. Bir şeye ellemediğime emindim. Biraz dikkatli baktığımda karşıdaki kişiye mesaj atabiliyorduk. Karşı taraftan gelen mesajla kaşlarımı çattım.
Jungyeon
Christopher'ı öldürdün mü?Abimin kimlik adı Christopher'dı. Chan kısaltılmış adıydı. Abimden mi bahsediyordu bu pislik?!
Mesaj atılabildiğini hatırladığımda içime bir ürperti geldi. Bu mesajı bu bilgisayara, yani Jeongin'e mi atıyordu? Jeongin'in abimle bir ilgisi olabilir miydi!? Jungyeon denen kişi abimi öldürüp öldürmediğini söylemişti. Abim burada bir yerde miydi?
Tüm düşüncelerimi bölen şey ekranda beliren başka bir mesajtı. Bu sefer mesaj sağ tarafta dürüyordu. Ben bir şey yazmamıştım, peki nasıl benim tarafımdan atılmış gibi görünüyordu?
Jyp
HayırBaşka mesajlar da gelmeye başladığında herşey kafama dank etti. Jinyoung'un telefonunu hacklemişti muhtemelen. Bu yüzden onunla Jungyeon'un konuşmasını görebiliyordum.
Jyp
Kardeşi dava açmasını engelleyeceğini söyledi
Eminim ikna edecektirJungyeon
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
O çocuğu da ailesiyle birlikte öldürmeliydim...Jyp
O zaman kim bizim için para kazanacaktı?Jungyeon
Christopher'ın bedeni de fena değil
Hem kas gücü de var
Elinden her türlü iş gelirdiJyp
Christopher bedenini sattırmazdı
Kardeşi için bize o kadar kafa tutmuşken kendisi için neler yapmazdıJungyeon
Yine de onu uysallaştırabilirdik belki
Her neyse
Oluruna bırakalım
Dava açılmasın yeterJyp
Abisini ölüm döşeğine gelene kadar dövdük
Üstüne abisinin yerde kanlar üzerindeki fotoğrafını attık
Abisi söyledi dava açılmaması gerektiğini
Kesinlikle ikna edecek
Başka şansı yokJungyeon
Eğer dava açarsa gerçekten öldüreceksin değil mi
Emin olamıyorumJyp
Tabiki
Hatta istersen seni de çağırırım
Eğleniriz azıcıkJungyeon
Neden olmasınOkuduklarım yüzünden titremeye başladım. Ailem mi? Annemi, babamı... Şu Jungyeon denen kişi mi öldürmüştü... Peki ya Chan hyung? Gerçekten öldüreceklerdi onu! Eğlenelim demişti Jinyoung, sadist olabilirlerdi! Abimin ölmesinden daha çok korktuğum bir şey varsa işkenceler çekerek ölmesiydi!
"H-hayır..." dedim kısık sesimle titreyen dudaklarımın arasından. Aklıma binlerce kötü senaryo geliyordu ve ben bunları durduramıyordum. Titremelerim arttığında sandalyeden düştüm fakat kalkacak gücü kendimde bulamıyordum. Ailemi öldürmüşlerdi, Chan hyungu da öldüreceklerdi. Kahretsin... Benden ne istiyorlardı?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deadly Difficulty 1/Minsung
FanficBenim için tek kurtuluş ölümdü. İnsanlar ölümden korkardı değil mi? Ben niye yaşamaktan korkuyorum? Şimdi kendimi bu çatıdan bıraksam mutluluğa erer miyim? "Hey! Ne yapıyorsun sen orada!? Çabuk in oradan, düşeceksin!" *intihar düşüncesi* *kişilik bo...