Hoşçakalın

705 66 28
                                    

Merhabaaa bu bölümü duyuru gibisinden bir şey yapmak için yükledim.

Öncelikle, bazı sorunlarım var ve bu sorunlardan hala kurtulabilmiş değilim. Sınıf hocamız derste bizden sorunlarımızı bir kağıda yazmamızı istedi fakat anonim olarak yani kimse isim vs yazmayacak ve hoca da bunu kim yazdı diye araştırmayacak.

Ben de başta bahsettiğim sorunumu yazdım. Sonuna ise "(bişey) (bişey) ben" yazdım. Hoca kağıtları okuduktan sonra ciddi sorunu olan iki kişinin onu bulmasını istedi bunlardan biri de bendim. Hocaya gidip kağıda yazdığımı daha ayrıntılı bir şekilde anlattım. Hoca bunun üzerine rehberlik hocasıyla görüşmemi söyledi.

Bugün de sınıf hocası rehberlik hocasına yazdığım kağıdı okumuş. Rehberlik hocası da beni çağırdı ona da anlattım fln. Ailemi çağırıp konuşacağını söyledi. Bu hafta içinde ailemle görüşüp herşeyi anlatacaklar ve belki annem sorunumun telefon yüzünden olduğunu düşünebilir. Sorf bu yüzden telefonumu alabilirler. O yüzden watty yi sileceğim telefonu temizleyeceğim iyice.

Bunu anlattım çünkü bir anda gitmek istemedim. Sebebi anlattıktan sonra gitmek daha mantıklı olurdu hem sizin de aklınız kalmazdı. Umarım telefon elimden alınmaz ve fici yazmaya devam edebilirim.

Umarım anlayışlı davranırsınız sizi seviyorum tekrar görüşmek üzere hoşçakalın 👋👋👋 <3

(Güncelleme)
Tekrar merhabaaa. Eve gidince içime fena bi his çöktü bu yüzden sınıf hocasına aileme anlatmamalarını istediğim bir mesaj yazdım. Aldığım cevap olumlu. Yani ben aileme söylenmesini istemiyorsam söylemeyecekler.

Ayrıca rüyaların tersi olur değil mi? Umarım gerçekten öyledir çünkü annem rüyamda yaptığım şeyi alıyordu ve benim yüzümden çok ağlıyordu... Aileme söylemelerini istemememin sebebi de bu aslında. Annem çok üzülür. Bunu istemiyorum. Özetle: Hiçbir yere gitmiyorum :DDD

Deadly Difficulty 1/Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin