Sebulan kemudian....
RING RING !!
Jam 6 : 15 pagi.
" Hubby , cepatlah bangun. Nanti kita nak solat subuh. " Kejut Damia.
" Sayang dah mandi ke ? " Tanya Rayyan.
" Dah. " Damia menangguk.
" Cepatlah bangun hubby " kata Damia sambil menarik narik tangan suaminya itu.
" Ye sayang. Sabar kejap. " Rayyan menangguk. Tidak lama kemudian dia terus bergegas bangun untuk pergi membersihkan dirinya itu.
Selepas selesai Rayyan membersihkan dirinya , mereka berdua terus menunaikan solat subuh bersama sama.
Jam 9 pagi.
" Breakfast tuan puteri " kata Rayyan.
" Yes , I'm coming. " Damia menangguk dan terus berjalan pergi ke arah meja makan itu.
" Kenapa tak makan lagi ni hm ? Anak baba tak lapar ke ? " Tanya Rayyan lembut.
" Hubby tolong suapkan " kata Damia.
" Kenapa tak bagitahu tadi nak suap ? " Tanya Rayyan.
Damia tersengih.
" Dah buka mulut cepat " kata Rayyan.
Damia menangguk. Dia terus membuka mulutnya itu sebelum Rayyan menyuapkan nasi goreng itu ke dalam mulutnya.
Selepas selesai mereka berdua bersarapan pagi , mereka berdua meluangkan masa bersama sama dengan duduk di ruang tamu.
Jam 11 pagi.
" Aduh , sakit " kata Damia. Tangannya memegang perutnya itu.
" Sayang are you okay ? " Laju Rayyan betanya.
Damia menggeleng.
" Sakit. " Kata Damia sepatah.
Rayyan terserentak.
" Hah ? "" Kenapa ni ? " Tanya Rayyan panik.
" Sayang nak bersalin ke ? " Tanya Rayyan lagi.
" Yelah. Boleh pulak hubby tanya soalan macam tu. Cepat lah hubby. Mia sakit ni. " Damia menangguk.
" Allahuakbar. " Kata Rayyan perlahan. Dia terus mendukung isterinya itu sehingga masuk ke dalam kereta.
" Cepat sikit Zayn ! " Kata Rayyan.
" Baik Tuan. " Zayn menangguk.
15 minit kemudian....
" Kenapa isteri saya tak dibawa ke labour room lagi nurse ? " Tanya Rayyan panik.
" Sabar Encik. Kita kena tunggu dulu sehingga bukaan tu terbuka dalam 5cm macam tu ke. Lepastu baru kita akan bawa ke labour room. Saya harap Encik bersabar. Itu hanya perkara biasa je selepas air ketuban pecah. " Jawab seorang nurse perempuan itu.
" Oh macam tu ek. " Kata Rayyan tersengih.
" Ye Encik. Kalau macam tu saya pergi dulu ya " kata seorang nurse itu menangguk.
" Baik. " Rayyan menangguk.
" Sayang ada rasa sakit lagi tak ? " Tanya Rayyan.
Damia menggeleng perlahan.
" Hubby mia lapar la " kata Damia.
" Tunggu kejap tau. Ibu kata dia dah otw. Ibu ada bawa makanan. " Jawab Rayyan menangguk.
YOU ARE READING
𝘊𝘌𝘖 𝘔𝘪𝘭𝘪𝘬 𝘔𝘳 𝘗𝘪𝘭𝘰𝘵
RomanceSpin off She's The One. Status : Complete 𝘉𝘖𝘖𝘒 | 2 Syed Rayyan Hakim | Tuan Damia Arissa Kim Syed Rayyan Hakim - Seorang lelaki yang bekerjaya. Seorang lelaki mempunyai perwatakkan dingin dan kacak. Soft spoken dan sweet talker apabila bersama...