6

1.5K 102 9
                                    

"Tüm planlarımız mahv oldu.Baban nasıl tüm hisselerini satar?Peki Ryan?"

"Ryan için endişelenmene gerek yok.Benim tüm hisselerim onun."

Yıllardır bu anı bekliyordum.Babamın hisselerini alıp oğluma verecektim.Daha sonra Juliayla boşanacaktım.Her şeyi mahvettin İsak.

"İsakın gelişi kafanı karıştırmaz dimi?Bak eğer ona karşı hala duyguların varsa bir şey diyemem.Ama lütfen Ryanı tehlikeye atmayalım."

İsaka olan hislerimi biliyordu.Yıllardır ona olan aşkıma tanıklık etmişti.

"Julia.Ryan benim oğlum.Nasıl böyle bir şey söylersin?"

Julia kafasını yere eğdiğinde masamdan kalkmıştım.Durum hiç bu kadar zor olmamıştı.O hisseleri bir şekilde İsaktan almalıydım.

"Efendim."

"Gel Nick."

Önüme koyulan dosyaya baktım.İsakı araştırmıştı.

"Gerek yok.Onu herkesten daha iyi tanıyorum.Odasına yerleşti mi?"

"Evet efendim.Babanızın odasına yerleşti."

Saçlarımı çekiştirip odadan çıktım.Babamın odasına kaydı bakışlarım.Ah baba...Hak ettiğini en kötü şekilde yaşıyorsun.

"Gelebilir miyim?"

Beni kafasıyla onayladığında içeri geçmiştim.Dışarıda gördüğüm sport kıyafet giyen kişi İvanmış.İsakın üvey kardeşi.

"Hiç değişmemişsin Amir abi."

Bana sıcak bir şekilde gülümsemişti.Bana karşı tavrı değişmediği için mutluydum.

"Büyümüşsün.Seni gördüğüme sevindim."

Bakışlarım İsaka kaydı.Aynı şey onun içinde geçerliydi.

"Evlenmişsin.Oğlun aynı sana benzi-"

İvanın lafını İsakın masaya vurduğu yumruk bölmüştü.Kaşlarımı çatarak ona baktığımda o İvana bakıyordu.

"İşin bitdiyse çıkabilirsin."

İvan abisini onaylayıp bana bakmıştı.Sorun yok şeklinde gülümsemiştim.

"Bir ara mutlaka buluşalım."

İvan odadan çıktığında yüzümdeki gülümsemeyi sildim.Bana bakan kızgın gözlere baktım.

"Bu kadar çok mu özledin beni?Hemen peşimden gelmişsin."

Gülümsediğinde hiçbir tepki vermemiştim.Seni çok özledim haklısın.Peki bu neyi değiştirir?

"Hisseleri babamdan nasıl aldın?"

"Kafasına silah dayayarak."

Kaşlarım havalanmıştı.Yıllar hiç değişmemişti onu.

"Sen ciddi misin?"

"Neden şaşırıyorsun?Babanla iyi anlaşamıyorduk zaten."

"Öldürdün mü onu?"

"Hayır.İmzayı çekince bende silahımı çektim."

Peki babama neden ulaşamıyordum...İsakın onu öldürdüğünü düşünmüyordum.

"Hisseleri bana sat.Aldığının iki katı,hatta istersen üç katını veririm."

Yüzündeki gülümsemeyi bozmadan ayağa kalktı.Elleri cebinde karşıma dikilmişti.

"Gerçekten bu kadar çok mu istiyorsun?"

Kafamla onu onaylayıp yüzüne baktım.Yüzümü inceliyordu.Aklımdan geçenleri okumaya çalışıyor gibiydi...

"Ne kadar istiyorsun?"

Yüzündeki sırıtış büyüyünce gerilmiştim.Burnuma kötü kokular geliyordu.

"Tek bir gece."

"Ne?"

"Benimle tek bir gece geçir.Hisseleri sana veririm."

Olduğum yerde donup kalmıştım.Az önce söyledim ya,yıllar onu hiç değişmemiş diye.Yanılmışım.Hem de çok büyük.

"S-sen gerçekten..."

Yumruğumu sıkıp ellerimin titremesini engelledim.Odadan çıkmak için hamle yaptığımda kapıyı açmama izn vermemişti.Kapıyla arasında kalmış titriyordum.Sinir bana hiç yakışmıyordu.

"Haddimi aştım mı?"

Ensemde hissettiğim soğuk nefesi beni rahatlatmıştı.Titremem geçmiş ve sakinleşmiştim.Ama hala kızgındım.

"Bu kadar ileri gidemezsin."

"Neden?Sen oğluna benim seçtiğim ismi verecek kadar ileri gitmedin mi?"

Beyaz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin