17

1.1K 66 9
                                    

Kafamda deli sorular...Uğraşmam gereken onca iş varken duygularla uğraşmak en zoru.Kaybediyorum.Daha savaşmadan kaybettim.

"Viski?"

Bana uzattığı bardağı alıp masaya bıraktım.Sarhoş olursam herhalde sabah İsakın koynunda uyanırdım.

"Kafana çok takıyorsun."

Rüzgarın bana doğru ittiği dumanla yüzümü buruşturmuştum.

"Özür dilerim.Olanlar için..."

"Utanmana gerek yok.Eskiden yaptığımız şeyler sonuçta."

"Eski dediğin 8 yıl."

Hatırlattığım gerçekle kahkaha atmıştı.Neye gülüyor anlamıyorum ki.

"8 yıl.25 mayıs seni terkedişimin 9 yılı olacak."

Doğru söylüyordu.İlk aşkıma kavuşamamamın 9 yılı.Bu ilişkiye başladığımda ergendim.Nasıl olduda tutkulu bir aşka döndü?

8 yıl önce.

Titreyen ellerimi masanın altında saklıyordum.Neden elimi tutmuyorsun İsak?Kafamı yerden kaldıramıyordum.Babamın vereceği kararı bekliyorduk ikimizde.

"Gençsiniz.Hata yapmanız normal."

"Ha-hata değil-"

"Hata olduğunu size düşündüren nedir?"

İsak lafımı bölmüştü.Sonunda konuşuyordu.

"Benim oğlumun senin gibi biriyle işi olamaz.Babanın öldüğünü duydum.Sencede artık ailenin yanına gitme zamanın gelmedi mi?"

Kafamı yerden kaldırıp İsaka baktım.Neden bu kadar garip hissediyorum?

"Söyle bana.Amirle beraber bir geleceğin olacağına inanıyor musun?Peki sen Amir?İsakın bu akşam İsviçreye uçacağını biliyor musun?"

Bilmiyordum.Şaşkın bakışlarla İsaka bakmıştım.Neden yüzüme bakmıyorsun!

"Baba ben..."

Babama dolu gözlerle baktım.Önünde diz çöküp yalvara bilirdim.

"Haberin yok.İki çocuk karşıma geçmiş aşktan bahsediyorsunuz!"

Babam sinirle masadan kalkıp gitmişti.Önümdeki duvara bakıp yumruklarımı sıktım.Bu benim aşık olduğum adam değildi ki.

"Babam doğru söylüyor,öyle mi?"

Cevap vermemiş ve kafasıyla beni onaylamıştı.

"Susmak zorundasın öyle mi?!"

İsakın yakasını kavrayıp ayağa kaldırmıştım.Bunu ona başka biri yapsa çoktan ölmüştü.Ama şimdi zaten ölüden bir farkım yoktu.

"Cevap ver!Neden susuyorsun?!Seni ardımda bırakıp gidiyorum desene?!"

"Söyleseydim gelecek miydin?!Kalbindeki korkuyu gözlerinde görüyorum lan!Aşkta korkmak var mıydı?!"

Ben cevap verememiştim.Peki siz?Aşkta korkmak var mıydı?



Alayım cevapları hadiiiiiiiiii

Okuyan herkesi öpüyorum muahhh

Beyaz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin