24

1K 53 3
                                    

Kendimi bilmediğim bir sokağa atıp taşın üzerine oturmuştum.Kravatımı gevşetip nefes almaya çalışıyordum.Yaşadıklarım değil,bundan sonra yaşayacaklarım ağır geliyordu bana.Beni hiç yalnız bırakmayan gölgeme bakıp gülümsedim.

"En azından sen beni yalnız bırakmıyorsun."

"Karanlık olunca o da gider."

Gölgemin yanına bir gölge daha eklendi.

"Defol git."

İsak kahkaha atınca ayağa kalkmıştım.Manyak herif yüzüme bakarak kahkaha atıyordu şimdide.

"Sus!"

İnadına sesini dahada yükseltmişti.

"SUS!"

Kendimi tutamayıp en sonda yüzüne yumruğumu geçirmiştim.

"Git!Git!Duydun mu?!Defol git!"

Kendimi kaybetmiştim.Sonunda beni de kendisi gibi yapmıştı.

"Neden?Kaldıramıyor musun?"

Kolumdan tutup beni kendine çekmişti.

"Ben nasıl kaldırdım lan o zaman!"

Sinirden tuttuğu kolumu sıkıyordu.Acıdan kaşlarımı çatıp kolumu kurtarmaya çalışıyordum.

"Bırak beni!"

"Yaşattığın herşeyi yaşayacaksın!Duydun mu beni!?Hepsini sana tek tek yaşatıcam!"

"Yap!Sende benim gibi bir çocuk yap ve çık karşıma!Yeter mi yüreğin!"

Cevap vermemişti.Fırsat bu fırsat Amir.Kus öfkeni.

"Senin yaşadıklarımı yaşamaya yüreğin var mı?YOK!Birazcık cesaretin olsaydı eğer o gün kaçıp gitmezdin!"

İşaret parmağımı inip kalkan göğsünün üzerine koyup devam ettim.

"Lütfen.Siktir olup gider misin?"

İsakın küfür sevmediğini biliyor muydunuz?İşte ben bunu unutmuştum.

"Öyle mi?"

Bakışlarının değiştiğine şahit olunca korkmuştum.Ben galiba bunun sonunu biliyordum.

"İsak!İsak dur ne yapıyorsun!?"

Tüm gücüyle beni aracına doğru sürüklüyordu.

"İsak!Nereye götürüyorsun beni!"

"Sesini kes!Yoksa ben keserim."

Bir elimle kapıyı kapatmasını engelliyor,diğer elimi aramızda mesafe açmak için göğsüne koymuştum..

"İsak..."

Elini elimin üzerine koyunca lafımı tamamlayamamıştım.Nefesini dudaklarımda hissedecek kadar yüzünü yaklaştırmıştı.

"Söyle."

Dudaklarıma bakıp ne söyleyeceğimi bekliyordu.Bu halde ne söyleye bilirdim ki?Cevabımı beklemeden yüzünü yanağıma doğru getirdi.Nefesimi tutup yapacağı hamleyi bekledim.

"Tek bir gece yeter.Sana göremediğin o renklerin hepsini göstericem."







Beyaz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin