23

1K 58 2
                                    

Kalbime giren acı sekiz yıl öncekine benziyordu.Beni bırakıp giden adam koluna bir kadın takıp karşıma çıkmıştı.Böyle mi intikam alacaktı?Tüm yaşadıklarımın sorumlusu o iken canı yanan niye bendim?

"Merhaba."

Diğerlerini yok sayıp gözlerini gözlerime dikmişti.Renk körü olabilirim,ancak bu korkunç bakışlar bana siyahım diye haykırıyordu.

"Güzel hanımefendi kim?"

Jeniferin sorduğu sorunun cevabını bende herkes gibi merakla bekliyordum.Hadi,vur hançeri kalbime.İntikamını al ve defol git.Sarışın kız gülümseyip İsakın iyice dibine girmişti.

"Gördüğünüz güzel hanımefendi gelecek eşim olacak."

Gözlerimin içine bakarak hançerini çıkarttı işte.Yaşadığım hayal kırıklığını tarif edecek kelimem yoktu.Tek düşündüğüm,ben hiç sevilmemişim.Hem de hiç.

"Tebrik ederim!"

Diğerleri onları tebrik ederken ben hala onun gözlerine bakıyordum.Nasıl bu kadar soğuk baka bilirsin bana?

"Mutluluklar dileriz."

Julia elimi tutup İsaka bakarak konuşmuştu.İşte o zaman bakışlarını benden alıp kenetlenmiş ellerimize indirmişti.

"Teşekkür ederim."

"Hadi tüm çiftler dansa!"

"Hadi Amir."

Kendime gelmem zaman almıştı.Ona hangi hakla hesap sora bilirdim?Sonuçta bende evliyim ve babayım.

"Sakın kendini bırakma.Şimdi olmaz."

Julia kollarını boynuma sarmış ve başını omzuma yaslamıştı.Bende elimi beline koyarak ona dansta eşlik ediyordum.Parmakları ensemdeki saçlarla oynarken sakinleşmeye çalışıyordum.

"Dans ediyorlar mı?"

"Sarı çiyan dans ayağına kendini İsaka sürtüyor.Aralarında bir şey var gibi durmuyor."

"Eşim dedi."

"İsak sürekli bize bakıyor.Kadın olmasam her halde şimdi beni parçalardı."

Madem böyle oynamak istiyorsun...devam edeyim o zaman.Juliayı belinden kavrayıp pozisyonumuzu değiştim.Bakışlarım önümde dans eden İsakı buldu.Julianın söylediği gibi sarışın kadın zaman zaman kendini ona sürtüyordu.Onları izlediğimi görünce İsak aralarındaki mesafeyi kapatmıştı.

"Sakın şaşırma."

"N-ne?"

Julianın açıkta kalan omzuna küçük bir öpücük kondurmuştum.Titrediğini hissedince gözlerine bakmıştım.

"Ani olunca..."

"Özür dilerim."

"Eşinim ta-tabii,olucak o kadar."

Dans bitince herkes masalarına oturmuştu.Önümde oturan ikiliye bakmadan Julianın telefonunda bana gösterdiği fotoğraflara bakıyordum.Magazin siteleri çoktan bizi haber yapmıştı.

"Amircim!Yeni evlenecek çifte tavsiyeleriniz yok mu canım?"

Jenifer kaş göz yaparak bana bakıyordu.Ne anlatmamı bekliyordu?

"Çok sevinirim.Bana babalık nasıl bir duygu anlatır mısın?"

İsaka bakıp gülümsedim.İşte şimdi benim sıramdı.

"Babalık hiç tahmin edemeyeceğin kadar güzel bir duygu.Aslında işlerimiz yoğun olduğu için çoğu zaman Ryanla annesi ilgileniyor.Bu yüzden sana eşini doğru seçmeni öneriyorum.Eşini doğru seçersen eğer ailenin önemini daha iyi anlarsın."

İsak tek kaşını kaldırıp gülümsedi.Elinde tuttuğu bardağı masaya bırakıp kaşlarını çattı.Yüzündeki o korkunç gülümsemeyi silmeden bana bakıyordu.

"Bu yüzden mi boşanmak için avukat tuttunuz?"

Şimdi kaşları çatılan bendim.Masadaki tüm gözler bana dönmüştü.Yutkunup dilimle kurumuş dudaklarımı ıslattım.

"Her yıl böyle haberlerle karşılaşıyoruz biliyor musun?Ancak daha çok beklerler.Çünkü ben güzeller güzeli eşimle mutluyum.Boşanmak gibi bir niyetimiz yok.İzninizle."

Masadan kalkıp kendimi dışarıya atmıştım.Galiba bir süre daha boşanamıycaktık.

Beyaz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin