21

1.1K 64 1
                                    

"İyi misin?"

"N-ne?"

Çatalı tabağa bırakıp Juliaya bakmıştım.Bana önüme bakmamı işaret ediyordu.Oğlumla göz göze geldiğimde gülümsemiştim.

"Baba,neden hiç konuşmuyorsun?"

Yine alt dudağını büzmüştü.Yüzümdeki gülümsemeyi silmemeye çalışıyordum.

"Baban bu gün çok yoruldu oğlum.Özür dilerim,sen devam et."

Masadan kalktığımda Julianın bakışlarını sırtımda hissediyordum.Bunu daha önce hiç yapmamıştım çünkü.Kendimi sorguluyor ve aynı zamanda suçluyordum.İsakın söylediklerini unutmak istiyordum.Hiç duymamış gibi yaşayabilir miyim?

"Ne oluyor anlat."

"Çocuğu masada yalnız mı bıraktın?"

"Babası kalkıp gidiyor, annesi kalkınca mı suç?"

Julia sesinin tonunu kaldırdığında anlamıştım artık.Yıllarımın arkadaşıyla kavga edecektik.

"Yorgun olduğumu söyledim."

"Gerçekten böyle mi davranacaksın?İsak yüzünden mi tüm bunlar?Söz vermiştin!"

Birinin yüzüme karşı işaret parmağını kaldırmasını hiç sevmezdim.Nedenini bilmiyorum ama bu hareket hep tehdit ediliyormuşum gibi geliyordu.

"Sesine dikkat et.Eline kolunada sahip çık."

Tartışmak istemediğim için banyoya gitmek istedim.Ancak galiba olacağın önüne geçemezdim.

"Amir!Daha ne kadar kaçacaksın?!Madem onu bu kadar çok seviyorsun..."

Kaşlarımı çatarak ona dönmüştüm.Ne diyeceğini merak ediyordum.Tek bir şey dışında herşeyi söyleyebilirdi.

"Ben oğlumu alıp giderim.Eğer böyle davranacaksan."

Bana asla söylememen gereken şeyi söyledin Julia.Sinirle kolundan tutarak onu kendime çekmiştim.Canı acıdığı için yüzünü buruşturmuştu.Elimi hemen çekip sinirle yüzüne baktım.

"Beni sakın oğlumla tehdit etme!İstersem onu senden almam on dakika mı bile almaz!Bunu bile bile nasıl bu kadar rahat konuşuyorsun?!"

Gözlerindeki korkuyu gördüm.Bir annenin evladını kaybetme korkusunu.Ben onun gözlerindeki korkuyu görüyorken,o oğlumu ne kadar çok sevdiğimi göremiyordu.

"Oğlumla arama değil sen, İsak bile giremez!Emin ol ikinizide aynı anda yakarım."

Kapıyı çarparak çıkmıştım evimden.Yedi yıldır evliydik ancak ilk defa korkularımızı birbirimizin yüzümüze vurmuştuk.Hepsi tek bir kişinin suçuydu.




Sen iyi bir babasın Amir...

Çalışıyorum diye bölüm geç geldi üzgünüm...

Beyaz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin