27

1K 51 18
                                    

Biri omlet mi yapıyordu?Ben uyuyorum,peki omleti kim yapıyordu?Yok artık.İsak yumurta bile kıramaz.

"Günaydın."

Kırabiliyormuş...

Çıplak göğsünü kapatan önlüğe baktım.Çok seksi gözüküyordu.Sırtını bana döndüğünde nereye bakacağımı şaşırmıştım.Porno izlediğimde hiç bu kadar utanmamıştım!

"Yanakların neden kızardı?Hasta mısın?"

İsak yanıma gelip elini yanağıma koydu.Avcu buz gibiydi.İrkilip kendimi geri çekmiştim.

"Ateşin yok."

Düşünür gibi yapıp sırıtmıştı.

"Beni böyle görünce utandın mı?Beraber duş aldığımız günler-"

"Açım!"

Ayağa kalkıp salondan çıkmıştım.Hayır,hayır kaçmıştım.Aklıma gelen anılar yüzünden iyice kızarmıştım.Kendine gel Amir!Ne bu liseli aşık tavırları.Son kez  kendime bakıp içeri geçmiştim.

"Hadi afiyet olsun."

"Sanada."

Elimde çatal boş boş tabağa bakıyordum.Neden üstüne bir şeyler giymiyor bu adam!

"Telefonunu arabamda düşürmüşsün."

İsak masadan kalkıp yanıma gelmişti.Tut nefesini Amir.

"Beni sürüklediğin için..."

Telefonu almak için elimi uzattığımda İsak bileğimi tutup kendine çekmişti.Ben ateşten kaçıp ateşe yakalanan karıncaydım...

"Bunu ben mi yaptım?"

Bileğim morarmıştı.Ben daha yeni farkediyordum.

"Önemli değil."

Elimi çekmek istediğimde izin vermemişti.Bileğimin morarmış kısmını dudaklarına sürttü.Gözlerim anında kapanmıştı.Soğuk dudakları sıcaklığımla buluşmuştu.Koluma minik ama bir o kadarda derin öpücükler bırakarak yukarı çıktı.Gömleğimi hafif aşağı çekip omzumu öpmüştü.Elini belime koyup okşadığında beni rahatlatmaya çalıştığını anlamıştım.Nefesini yanağımda hissettiğimde kolunu sıktım.

"Sana dokunduğumda nefesini tutman beni deli ediyor."

Belimdeki eli beni inip kalkan göğsüne çekti.Dengemi kaybetmemek için omzuna tutunmuştum.Bedenim dokunuşlarını hemen kabul etmişti.Kendimi cesaretlendirip sigara kokan tenine öpücük kondurdum.Sıcak nefesim tenine değince inlemesini boğmuştu.

"Kucağıma çık."

Gözlerimi endişeyle açarak ona baktım.Hazır değildim.

"İstemediğin hiçbir şeyi yapmam."

Kendinden emin sesini duyunca kafamla onay verip kucağına oturmuştum.Kollarımı boynuna sarıp yüzümü omzuna gömdüm.İsak elini gömleğimden içeri sokup sırtımı okşamaya devam ediyordu.Açıkta kalan boynuma ıslak öpücükler kondurup burnunu sürtüyordu.Kendimi kaybetmiş gibiydim.Ona sürtünerek inliyordum.Kalçalarımı sıkınca boynuna dişlerimi geçirmiştim.İlk kanatıp daha sonra emmiştim.

"Amir..."

Boğuk çıkan sesiyle konuştuğunda ne istediğini anlamıştım.Elimi eşofmanından içeri sokup aletine dokunmaya başladım.Sızdıran aletine dokunduğumda kulağıma doğru inlemişti.

"Amir."

Son kez ismimle inleyip elime boşalmıştı.Nefes nefese kalan bedene bakıp bakışlarımı kaçırdım.Çenemi kavrayıp gözlerine bakmamı sağladı.

"Seni seviyorum."

Dudaklarıma yaklaştığında çalan telefonumla duraksamıştı.Julianın aradığını görünce kucağından inmiştim.

"Efendim."

"Amir nerdesin sen?!"

Sesindeki endişeyi görünce kaşlarımı çatmıştım.Endişesinin sebebi ben miydim?

"Sen iyi misin?Ben-"

"Ryan yok!Oğlumuzu kaçırmışlar!"

Bakışlarım İsakı buldu.Anladım o zaman,ben bir yerlerde çok büyük hata yapıyordum.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Beyaz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin