Alarmımın o güzel sesiyle uykudan uyanmıştım.Uykum ağır olduğu için metal müziklerden birini kullanıyordum.Çok işime yarıyordu!Aynada yakışıklı yüzüme bakıp kendime göz kırptım.Yirmi yaşında başarılı bir iş adamıydım.Yakışıklı olduğumu tekrar söylememe gerek var mı?
"Sağ mı sol mu?"
"Sol.Hangi rengi seçtim?"
"Siyah oğlum.Babanın aksine sen hep siyahı seçiyorsun!"
Annem huysuzlanmaya başlamadan yanağına öpücük kondurmuştum.Babam hep maviyi seçermiş.Öyle diyor annem.Peki ben kimim?
Ben Ryan.Yıllar geçti ve ben büyüdüm.Bu gün Amir babam ve İsak babamın yanarak öldüğü gün.Her yıl onların mezarını ziyarete gidiyorduk.Ben,annem ve dedem.İçiniz rahat olsun.Dedem beni çok güzel büyüttü.Babamdan daha çok sevildim ve babamdan daha çok başarılı oldum.Haber kanalları her gün farklı isimlerle ilişkim olduğunu açıklıyor.Anlatamıyorum ancak benim ilişkim yok!
"Günaydın dede!"
"Günaydın oğlum."
Ben masaya oturmadan yemeğe başlamazdılar.Tabağımdaki zeytinleri mutlu mutlu çiğneyerek Nick abiye bakıyordum.Yıllardır ailemize gösterdiği sadakat beni çok mutlu ediyordu.O gün dedemle beraber babamın ölümünü izlemişti.Toparlanmaları çok uzun zaman aldı.Dedem yıllar geçmesine rağmen olanları dün gibi hatırlıyordu.Oğlunu kaybettikten sonra sol kolu durmadan esmişti.Şimdi bile aynı durumda.Bakışlarım anneme kaydığında tabağına dokunmadığını gördüm.
Annem yıllardır içindeki büyük pişmanlıkla yaşıyordu.Anlattığına göre o gün babamla kavga etmiştı.Babamın öldüğü gün annem saçlarını kesti.Annem babamın hep en iyi arkadaşı olduğunu söylerdi.Babam ve İsak babamın mezarları yan yanaydı.İlk başta İsak babamın annesi izin vermesede İvan abi onu ikna etmişti.Şirketimizin tüm hisseleri iki yıldır benim üzerimdeydi.Dedemin yardımıyla çok güzel ilerliyordum.
"Nereye?"
"Benim önden bir şirkete uğramam gerek.Ordan geçerim."
Dedem onay verdiğinda Nick abi masadan kalkmıştı.Ellerimle oturmasını işare edip gülümsedim.
"Taksiyle gidicem merak etme."
Babalarımın mezarını hep önden giderek tek ziyaret ediyordum.Onlarla yalnız konuşmak bana iyi geliyordu.Cep telefonumu çıkartıp en son aradığım kişiyi buldum.Onu yeniden aramamın zamanı gelmişti.
"Efendim oğlum."
"Nasılsın İsak baba?"
Şaşırdınız dimi?Hahah! Bende ilk duyduğumda şaşırmıştım.Tüm ülke için öldü bilinen babamlar aslında yaşıyordu.Nasıl mı?Babamın anlattığına göre o gün yangından İsak abiyi sırtına alarak çıkarmıştı.Asıl planı benimle kaçmak olsada,İsak abimin evi yıkması planını bozmuştu.Ben onların ölmediğini mezarları kazıldığında bile biliyordum.İkisi mutlu olduktan sonra nerde yaşadıklarının ne önemi vardı?
"İyiyim oğlum.Biletini aldın mı?Ne zaman geliyorsun?"
Mısıra,babamların yanına gidiyordum.Arayı hiç açmazdım,sürekli yeni bir proje adıyla yurtdışına çıkardım.Onlarla en fazla bir hafta kalabiliyordum.Yinede iki babamın olması çok güzeldi!
"Baba,birazdan mezarınızı ziyarete gidicez.Sonra bilet işini halledicem."
Söylediğime kahkaha attığında sırıtmıştım.İsak babayla çok iyi anlaşıyordum.Doğum günümde bana motor hediye etmişti!Ah canım babam!
"Kim o?Amir mi?"
Kendi babamın sesini duyunca gülümsedim.Şimdi azar işitecektim!
"Oğlum sen beni arayacağına neden İsakı arıyorsun ya?!İsak baban var diye beni nasıl unutursun?!"
"Babacım son aradığım kişiyi aradım sadece.Yoksa seni niye unutayım.Bak yarın ilk uçakla yanına gelicem hem."
"Mezarlığa mı gidiyorsun?"
"Evet babacım.Mezarına koymamı istediğin çiçek falan var mı?"
"Bak sen...Birde dalga geçiyor benle!"
"Şaka yaptım ya..."
Dudaklarımı sanki görüyormuş gibi büzmüştüm.İsak babam telefonu aldığında kurtarıcım diye bağırasım vardı.
"Sen dinleme onu.Mezarımıza lavanta koy."
"İsak!"
Kendimi tutamayıp kahkaha atmıştım.Onların herşeye rağmen başarmaları...Keşke göstere göstere aşklarını yaşamış olsaydılar.
"Kapatıyorum oğlum.Kendine dikkat et."
"Sende baba."
Evet.Benim kocaman ailem ve iki tanede babam vardı.Ben Ryan.Bu güne kadar okuduğun aşk hikayesi babamlara aitti.Umarım bir gün benim hikayemide okursunuz.Ne dersiniz?Son olarak,özel bölümleri sakın kaçırmayın!!!!
Ve son.Amir ve İsakın ailelerine rağmen aşk yaşaması yalnız böyle mümkün olabilirdi.Umarım okuduğunuzda zevk aldığınız bir kitap oldu.Hepinizi çok seviyorummmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Gece
Romans"Özür dilerim baba..." Onu yere bırakıp yüzünü ellerimin arasına aldım.Asıl ben özür dilemeliydim. "Hayır,senin bir suçun yok.Ağlama,lütfen." "Baba b-ben ma-mavi hangi renk bi-bilmiyorum..." Oğlum hıçkırıklara boğulduğunda hiçbir şey yapamadım.Onunl...