16

1.2K 69 1
                                    

Güneş gözlüğümü takmış ve uzanmıştım.Şimdilik anın tadını çıkarıyordum.Tek eksiğim güneş kremimin olmamasıydı.

"Yanacaksın."

Gözlüğümü kaldırıp kafamda dikilen İsaka bakmıştım.Güneşimi kapatıyordu.

"Kül olmuşum."

Ben gülümsediğimde o yüzündeki düz ifadeyle yanıma oturmuştu.Elindeki güneş kremini gördüğümde almak için elimi uzatmıştım.

"Versene,getirmeyi unutmuşum."

Yine pis pis sırıtmaya başlamıştı.Kremi almaktan vazgeçip tekrar gözlüğümü takmıştım.

"Bekle yardım edeyim."

Neden bahsettiğini anlamadan İsak çoktan üzerime çıkmıştı.Şaşkınlığımı gözlüklerim gizletiyordu.

"N-ne yapıyorsun?"

Elini uzatıp gözlüğümü çıkarmıştı.Hiçbir şey olmamış gibi kremi açıp avuçlarına sürmüştü.

"Kül olmana izn veremem,dimi?"

Dalga mı geçiyordu?Hareket etmelisin Amir!Neden kıpırdayamıyordum?

"İsak be-bekle-"

Soğuk elleri sıcak göğsümle buluştuğunda titremiştim.Yüzündeki gülümseme kaybolmuştu.Titrediğimi hissetmişti ve bu yüzden göğsümden aşağıya doğru inmeye başladı.İsak baş parmaklarıyla karın kaslarımı okşadığında inlememek için alt dudağımı ısırmıştım.

"Hoşuna gitmiş olmalı."

Parmakları göğüs uçlarımı  bulduğunda nefesim kesilmiş gibiydi.Şişmiş ve kızarmış uçların etrafını okşayarak beni çıldırtıyordu.Neden bu kadar etkileniyordum...

"İsak."

Mayışmış gözlerle ona baktığımda göğüs uçlarımı sıkmıştı.Kendimi tutamamış inlemiştim.Dudaklarımdan çıkan inleme beni iyice utandırmıştı.İsakın gözlerindeki arzuyu görünce bakışlarımı kaçırmıştım.Yüzünü yaklaştırıp kulağıma doğru konuşmuştu.

"Nasıl bu kadar seksi olabiliyorsun?Benim için işleri iyice zorlaştırıyorsun..."

Dokunuşları aşağıya doğru kayıyordu.Siktir,anlamıştı.

"Yapma..."

Elini tutup gözlerine bakmıştım.İkna olmamış ve şortumun düymelerini açtı.Elini içeri sokmuştu.Aletime dokunduğunda bir kez daha inlemiştim.Parmaklarıyla aletimin ucunu okşamaya başlamıştı.Bir anda vücudumun tamamen kasıldığını hissettim.İsak kafasını boynuma gömüp elini hareket ettirmeye başladı.

"İsak ah yavaşla!"

Eli hızlandığında koluna tutunmuştum.Beni duymuyor gibiydi.

"İsak d-dur!"

Sesim kısılınca kafasını kaldırıp gözlerime bakmıştı.

"Hadi,bir kez daha benim için gel."

Boğuklaşan sesi işleri iyice zora sokuyordu.Bir kez daha onun için boşalmıştım.Ne yaptığımızı anladığımda artık çok geçti.Üzerimdeki adama şaşkın bakışlarla bakıyordum.Sen gerçekten aptalsın Amir...




Ne yazdım lan öyle ssjsjjs

Beyaz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin