[ ဒုတိယအႀကိမ္ ေတြ႕ဆုံျခင္း ]
" ဘယ္ဝင္ဦးမလို႔လဲ "
ကားေမာင္းသူေနရာမွ အလုပ္ရႈပ္ေနေသာ အကိုျဖစ္သူကို Yujin လွမ္းေမးလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္. ေက်ာင္းလာႀကိဳၿပီးလွ်င္ ေတာ္တန္႐ုံနဲ႔ လမ္းႀကဳံဆိုင္တစ္ဆိုင္ပင္ဝင္မထိုင္ခိုင္းဖူးေသာ အကိုျဖစ္သူ Hanbin က အခုမွ အိမ္ျပန္လမ္းကို ဦးတည္ျခင္းမဟုတ္ေသာ တျခားကို ဦးတည္ေန၍ ထူးထူးဆန္းဆန္းျဖစ္ကာ ေမးလိုက္ျခင္းပင္.
" hyung သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ခ်ိန္းထားလို႔ . Yujin အဆင္ေျပတယ္မလား "
" ရပါတယ္ "
" အစက hyung အိမ္ကိုအရင္ဝင္ပို႔မလို႔ပဲ ေနာက္က်ေနတာနဲ႔ သူ႔ကိုလည္း မေစာင့္ေစခ်င္လို႔ေလ အားနာစရာ "
" အြန္း "
" မုန႔္စားခ်င္ရင္လည္း စားေလ ဒီေန႔ေတာ့ ဝယ္ေကြၽးမယ္ "
" အြန္းအြန္း "
မုန႔္ဝယ္ေကြၽးမယ္ဆိုတာနဲ႔ အခြင့္ေရးေလးရသည့္ႏွယ္ ေပ်ာ္႐ႊင္သြားေသာ Yujin ကို လွမ္းၾကည့္ရင္း အကိုျဖစ္သူကေတာ့ ေခါင္းတခါတခါသာလုပ္ေနေတာ့သည္. Hanbin မုန႔္မဝယ္ေကြၽးဘူးဆိုတာ ကပ္ေစးႏွဲလို႔မဟုတ္ပဲ တမင္ကို အျပင္သာမေကြၽးခ်င္၍ မေကြၽးတာမ်ိဳး . လူကပိန္ခ်ဳံးေနေသာ ညီငယ္ကို ဝၿဖိဳးလာဖို႔ဆိုလွ်င္ အစားအစာမ်ားမ်ားစားရမယ္ မ်ားမ်ားအိပ္ရမယ္ဆိုတာႀကီးပဲ . စားရင္လည္း အိမ္စာမွ အိမ္သာပဲ ေကြၽးတတ္ေသာ စည္းကမ္းႀကီးနဲ႔ အကိုႀကီး Hanbin ရယ္ေပါ့.
" ကဲ ေအာက္ကိုလိုက္ဆင္းမလား . ကားထဲပဲ က်န္ေနခဲ့ခ်င္လား . Yujin သေဘာ "
ဆိုင္အေျခအေနကို ကားထဲမွ တစ္ခ်က္လွမ္းအကဲခတ္လိုက္သည္ . ၿပဳံးစိစိနဲ႔ပဲ ျပန္ေျဖလိုက္ေတာ့တာေပါ့
" လိုက္ခ်င္တယ္ မုန႔္ဝယ္ေကြၽးမယ္ဆို "
" ဒါဆို ဆင္း "
သြက္သြက္လက္လက္ပဲ ကားေပၚကဆင္းလိုက္ၿပီး ေက်ာပိုးထားတဲ့အိပ္က ႀကိဳးႏွစ္စကို လက္တစ္ဖက္တစ္ခ်က္စီနဲ႔ ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ ပုံစံက တကယ့္ကေလးေပါက္စေလးလို. ဒါေၾကာင့္မို႔လည္း တအိမ္လုံးက သဲသဲလႈပ္ခ်စ္ၾကတာေပါ့ .
YOU ARE READING
𝗛𝗮𝗽𝗽𝗶𝗲𝗿 [ 규진 ] COMPLETED
Fanfiction𝙢𝙖𝙞𝙣 𝙘𝙥 - 𝚐𝚢𝚞𝚓𝚒𝚗 𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙘𝙥 - 𝚋𝚒𝚗𝚑𝚊𝚘 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 - 02.05.23 𝘵𝘶𝘦𝘴𝘥𝘢𝘺 𝘦𝘯𝘥 - 02.08.23 wed