10 Zawgyi

321 7 0
                                    

[ တစ္စတစ္စ ]

" အားနာစရာပဲ ငါဟိုမွာ ထဏေလးသြားေနေနတာကို မင္းပဲ တာဝန္ေတြတအားမ်ားသြားၿပီ "

Hanbin တို႔အိမ္ရဲ႕ ဧည့္ခန္းမွာစကားထိုင္ေျပာေနၾကျခင္းျဖစ္သည္ . Yujin ကေတာ့ေက်ာင္းပိတ္ေနတာေရာ အကိုျပန္လာတာေရာ ေရာၿပီး ဧည့္ခန္းမွာအက်အနထိုင္လို႔ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ေနခ်ိန္ Hanbin နဲ႔ Gyuvin ကေတာ့ ဟိုဟိုဒီဒီေျပာၾကဆိုၾကေပါ့...

" ရပါတယ္ Hanbin hyung ရဲ႕ ဟိုမွာေရာ ဘယ္လိုလဲ အေျခအေန "

" ဘာအေျခအေနကိုေျပာတာလဲ "

Hanbin မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ ျပန္ေျပာေတာ့ Gyuvin က ၿပဳံးၿဖီးကာျဖင့္ သူအကုန္သိပါတယ္ဆိုတဲ့ ဟန္နဲ႔

" hyung ေနာ္ ကြၽန္ေတာ့္အကိုကို ယူထားရင္ ကိုယ့္ညီေလးကိုလည္း မႏွေျမာရဘူးေနာ္ "

" ဘာ! "

" ဟာ ဒါျဖစ္သင့္တာပဲေလ ကြၽန္ေတာ္ကလူေကာင္းပါ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ဆို စိတ္ခ်ရမွာပဲကို သေဘာမတူဘူးလား "

Gyuvin နဲ႔ Hanbin ႏွစ္ေယာက္သား တိုးတိုးတိုးတိုးေျပာေနတာကို တစ္ခ်က္ခ်က္ေတာ့ Yujin ကနားစြင့္မိသည္ . သူ႔ကို အားလုံးကကေလးေလးလို ဆက္ဆံၾကေပမယ့္လည္း သူကေတာ့ အသက္အ႐ြယ္တစ္ခုကိုေရာက္ကာ သိသင့္သိထိုက္တာေတြကိုေတာ့သိေနၿပီးၿပီမဟုတ္လား .

" ျဖစ္သင့္တာေတြ မျဖစ္သင့္တာေတြေျပာမေနနဲ႔ အ္မ္ပိုင္ရဲ႕လားပဲ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ျပန္ေမး Gyuvin "

ထိုအခါ Gyuvin မ်က္ႏွာ သိသိသာသာပ်က္သြားကာ ညိဳးငယ္သြားသည့္ဟန္အျပည့္ . တခဏၿငိမ္က်သြားကာ Yujin ကိုလည္း လွမ္းၾကည့္မိေတာ့ စကၠန႔္ပိုင္းေလာက္ အၾကည့္ခ်င္းစုံသြားေသာ္လည္း Yujin ကခ်က္ခ်င္းပင္ အၾကည့္ကိုလႊဲျပစ္သည္ . တီဗြီရီမုကို ခုံေပၚတင္ကာ အိမ္ေပၚထပ္ပါ တခါတည္း တက္သြားေတာ့သည္ .

" hyung Daddyတို႔နဲ႔ ေတြ႕လာေသးတာလား "

" လုပ္ငန္းကိစၥသြားတာပဲ ေသခ်ာေပါက္ေတြ႕တာေပါ့ ၿပီးေတာ့ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ Zhang Hao ရဲ႕ မိဘေတြနဲ႔က် မေတြ႕ဘူးေဟး "

Hanbin ကေတာ့ ေပါ့ပါးစြာေျပာေနတာျဖစ္ၿပီး Gyuvin ကေတာ့တကယ္ကို စိတ္ရႈပ္သြားတာမို႔ ၿငိမ္ေနမိသည္ . Hao hyung တို႔မိသားစုက ဒီလိုကိစၥကို ေထြေထြထူးထူးမေျပာေလာက္ေပမယ့္ Gyuvin တို႔အိမ္ကေတာ့ အဲ့လိုမဟုတ္ေလာက္ပါ . Gyuvin ကိုတစ္ခ်ိန္လုံး အိမ္ေထာင္ဖက္ေတြ႕ခိုင္းတတ္တဲ့ မာမီနဲ႔ Gyuvinရဲ႕ အခ်စ္ေရးကံကေတာ့ Gyuvin တမင္ကိုေမ့ထားခဲ့တာျဖစ္သည္ .

𝗛𝗮𝗽𝗽𝗶𝗲𝗿 [ 규진 ] COMPLETEDNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ