[ ေကာက္ေတး - ၂ ]
" ဒါဆို အဲ့အကိုက မင္းကိုႀကိဳက္ေနတာေပါ့ "
အထက္တန္းေက်ာင္းသားတစ္အုပ္ရဲ႕ အခ်ိန္လြတ္ခ်ိန္ ခဏေလးအတြင္း တစ္စုတစ္စုစီစုကာ႐ုံးကာ ေဆာ့ၾက စကားေျပာၾကတဲ့ထဲ Yujin တို႔အုပ္စုက အသံအက်ယ္ဆုံးျဖစ္သည္ . ဒီထဲမွာမွ ႐ုတ္တရက္ Ricky ရဲ႕ အသံက က်ယ္ေလာင္စြာထြက္လာတာပဲျဖစ္သည္ .
အသံက်ယ္ေၾကာင့္ ဟိုတစ္စုဒီတစ္စုမွ လာၾကည့္ေနၾကသူေတြကို Yujin ခပ္တည္တည္ေလးပဲ ျပန္ၾကည့္ေပးလိုက္သည္ . အေၾကာင္းအရာအလုံစုံဟာ သူနဲ႔မဆိုင္သလို .
" ငါထင္တယ္ Yujin ေတာ့ ရည္းစားေလးရေတာ့မွာပဲ "
သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ အေျပာကို Yujin ခပ္သြက္သြက္ေလး ျငင္းျပစ္လိုက္သည္ .
" ဟာ ငါရည္းစားမထားပါဘူး "
" ဟာ ထားေလ ထားလိုက္လို႔ အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘဝမွာ တျခားသူေတြလည္း ရည္းစားေလးေတြရွိၾကတာပဲ ထားခ်င္ရင္ထားလိုက္ အဲ့အကိုကို ငါေတာင္ႀကိဳက္တယ္ "
ေျပာေနတာေတြက အားေပးအားေျမႇာက္လုပ္ေနတာကေတာ့ ကိုယ့္ဆႏၵသာမပါလွ်င္ ဘာမွမျဖစ္လာေပမယ့္ ေနာက္ဆုံးက အကို Gyuvin ကို ႀကိဳက္တယ္ဆိုေသာ စကားကေတာ့ နည္းနည္းစိတ္ခုစရာေလးျဖစ္သည္ .
" ငါေရာေနာ္ အဲ့အကိုက တအားေခ်ာတာပဲ "
" ေအးေလ အရပ္ႀကီးကလည္းရွည္ ႐ုပ္ရွိေငြလွ်ံသူေဌးသားေလးေလ "
" ဟုတ္တယ္ Yujin မင္းမႀကိဳက္ရင္ ျငင္းၿပီး ငါတို႔နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပး "
တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ေျပာေနၾကသူေတြေၾကာင့္ Yujin ေတာ္ေတယ္စိတ္ထဲ ေနမရထိုင္မရျဖစ္ေနတဲ့ အေျခအေနေပမယ့္ ေအာ္လိုက္လို႔ကလည္းမျဖစ္ေသး . သူတို႔ကိုယ္တိုင္မွာလည္း ရည္းစားရွိၾကတာကို Yujin ရဲ႕ ကိုကိုကိုပါ လာၿပီးလိုခ်င္ေနၾကတာ .
" ငါမႀကိဳက္ဘူးလို႔ ေျပာလို႔လား "
Yujin ဒီတစ္ခြန္းသာေျပာၿပီး ထိုင္ခုံမွာေနရာမွန္ထိုင္ကာ စာလုပ္ရန္ျပင္လိုက္သည္ .စကားဝိုင္းက ထိုတစ္ခြန္းနဲ႔တင္ ၿငိမ္သြားၾကၿပီးမွ
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝗛𝗮𝗽𝗽𝗶𝗲𝗿 [ 규진 ] COMPLETED
Fanfic𝙢𝙖𝙞𝙣 𝙘𝙥 - 𝚐𝚢𝚞𝚓𝚒𝚗 𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙘𝙥 - 𝚋𝚒𝚗𝚑𝚊𝚘 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 - 02.05.23 𝘵𝘶𝘦𝘴𝘥𝘢𝘺 𝘦𝘯𝘥 - 02.08.23 wed