[ Oh shit! Ko Ko's Agyeo]
" မင္းနဲ႔လည္း ျဖစ္လိုက္ရင္အဆန္းႀကီး . Yujin အသက္ျပည့္တုန္းကလည္း ကာယကံရွင္ထက္ မင္းကပိုယြ . အခုဒီလာၿပီးေက်ာင္းတက္မွာ အစထဲက စိၿပီးသား အခုကိုယ္က ခ်န႔္ႆ
Club မွာထိုင္ေနရင္း လြန္ခဲ့တဲ့ Yujin ရဲ႕ 18th ဘတ္ေဒးကအေၾကာင္းကို Jiwoong ကေျပာလာသည္ . ဘယ္ကဘယ္လို တစ္စတစ္စရင္းႏွီးလာသလဲမသိေပမယ့္ Jiwoong hyung နဲ႔ ရင္းႏွီးလာတဲ့ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းဟာ Yujin ကေန အစျပဳခဲ့တာပဲျဖစ္သည္ .
" ဟာ Hyung ကြၽန္ေတာ္ ေပ်ာ္တာမွ အခုေျပာရင္းေတာင္ အဲ့တုန္းက ခံစားခ်က္အတိုင္းပဲေနာ္ လိုေနတာတစ္ခုပဲ အသည္းအသက္ေလး အသက္ျပည့္တာေတာင္ အနားမွာမရွိေနေပးႏိုင္ဘူး "
" မင္းဘာသာ မသြားတာေလ . ေလယာဥ္စီး တစ္ရက္ေလာက္ အဝတ္တစ္ထည္ကိုယ္တစ္လုံးသြားရင္ေတာင္ ရတဲ့ကိစၥကို "
Gyuvin က မေက်နပ္တဲ့ အၾကည့္နဲ႔ ၾကည့္လာကာ
" သြားမလို႔ကို Hyung တို႔ရဲ႕ ခ်စ္လွစြာေသာ Han Yujin က မလာရဘူးအမိန႔္ထုတ္တာေလ . နားမလည္ႏိုင္ဘူး အဲ့တုန္းက အတူတူသာရွိရင္ ေျပာလို႔ျဖစ္ပါ့မလား "
အယ္လ္ကိုေဟာအရွိန္နဲ႔အတူ ပတ္ဝန္းက်င္ရဲ႕ ဆူညံသံၾကားထဲ နားစိုက္ေထာင္ရင္းကကို Gyuvin ရဲ႕ အသံဟာ ဝါးတားတားျဖစ္သလို အေၾကာင္းအရာေတြကိုလည္း မနည္းဆက္ေနရသည္ .
" ဟမ္ ေျပာလို႔မျဖစ္လည္းေျပာ "
ေျပာလို႔ျဖစ္ပါ့မလားလုပ္ေနတယ္ အဲ့လိုေျပာေတာ့ သိခ်င္တဲ့သူက သိခ်င္ေနၿပီကို! ေျပာစမ္းမင္း!
" အတူတူသာရွိရင္ တဝႀကီး နမ္းမွာ . ခါးေသးေသးေလးကို ဖက္ထားရင္း ႏႈတ္ခမ္းပါးပါးေလးေရာ မိုခ်ီတုံးေလးလို ပါးအိအိေလးေတြကိုေရာ လည္တိုင္ေသးေသးေလးကိုေရာ နား႐ြက္ဖ်ားေလး . မ်က္ခြံေလး အား...တစ္ကိုယ္လုံးေနမယ္ ဟုတ္တယ္ တစ္ကိုယ္လုံးကို နမ္းလိုက္မိမွာ "
Jiwoong တစ္ေယာက္ သူ႔ေရွ႕က Gyuvin ကို ေၾကာင္ၾကည့္ေနမိတယ္ဆိုသလိုေပါ့ အံ့ဩတစ္ႀကီးနဲ႔ ေငးေနမိေတာ့တာ! ညီေလးလိုခ်စ္ရတဲ့ Yujin ကို အခုလိူလာေျပာေနတာလား အားရပါးရေလ!
" ေအး မင္းနမ္းခ်င္တိုင္း နမ္းရေအာင္ Yujin က ေတာ္ေတာ္အနမ္းခံတယ္ဆိုေတာ့ေလ "
VOUS LISEZ
𝗛𝗮𝗽𝗽𝗶𝗲𝗿 [ 규진 ] COMPLETED
Fanfiction𝙢𝙖𝙞𝙣 𝙘𝙥 - 𝚐𝚢𝚞𝚓𝚒𝚗 𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙘𝙥 - 𝚋𝚒𝚗𝚑𝚊𝚘 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 - 02.05.23 𝘵𝘶𝘦𝘴𝘥𝘢𝘺 𝘦𝘯𝘥 - 02.08.23 wed