12 Zawgyi

266 7 0
                                    

[ ပထမအႀကိမ္ - ဒုတိယေျခလွမ္း ]

" Yujin ကိုယ့္ကိုၾကည့္ပါဦး "

" မၾကည့္ဘူး "

" ဒီမွာၾကည့္ ၾကည့္လို႔ "

" အကို Gyuvin ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ . အိမ္ျပန္ပို႔ေပးေတာ့ "

" ႐ုပ္ရွင္႐ုံထဲမွာတုန္းကလို ေခၚရင္ ပို႔ေပးမယ္ "

Yujin ဟာ အရွက္ႀကီးရွက္ကာ ခုနကတည္းက Gyuvin ကို မၾကည့္ပဲ မ်က္ႏွာလႊဲ၍သာ ေနေနေတာ့တာျဖစ္သည္ . ဒါကိုပဲ Gyuvin က အသည္းတယားယားနဲ႔ လိုက္စလို႔ေနၿပီး ႐ုတ္တရက္သတိလက္လြတ္ထြက္လာခဲ့ေသာ နာမ္စားတစ္လုံးကို အသည္းအသန္ကို ေတာင္းဆိုေနခဲ့တာ .

" ကြၽန္ေတာ္ဘာမွမေခၚမိပါဘူး "

" Yujin မညစ္နဲ႔ ကိုကို႔ကို ကိုကိုလို႔ေခၚလိုက္တာ ၾကားတယ္ "

Yujin ကေတာ့ ရွက္ရွက္နဲ႔ မ်က္ေမွာင္ေလးကုတ္၍သာ ေနာက္ဆုံးထိအေက်ာေလးတင္းကာ ေခၚေတာ့မယ့္ပုံမေပၚေပ .

" ဒါဆိုလည္း အိမ္မပို႔ေပးဘူးကြာ "

" အကို Gyuvin! "

" ေျပာ  "

" ဟာ "

Yujin ဟာ သူ႔ကို စိတ္တိုစိတ္ဆိုးလို႔ Han Yujin ဆိုၿပီး နာမည္အျပည့္စုံေခၚလွ်င္ေတာင္ စိတ္မဆိုးတတ္ေပမယ့္ အဲ့သလို စကားလုံးတစ္လုံးထဲကို မာန္ပါပါေအာ္ေျပာလွ်င္ေတာ့ လုံးဝမႏွစ္သက္ေသာ သေဘာမွာရွိသည္ . Gyuvin ကစခ်င္၍ ေျပာ ဆို၍သာေျပာလိုက္ေသာ္လည္း Yujin ကေတာ့ တကယ့္ကို စိတ္ေကာက္ေတာ့မွာျဖစ္ေၾကာင္းကိုလည္း Gyuvin သိသည္ .

" ေျပာလို႔ "

" မေျပာဘူး ဘာမွမေျပာဘူး ဒီေန႔ၿပီးရင္ လာလည္းမေခၚနဲ႔ေတာ့ေနာ္ မသိသလိုပဲေနၾကရမွာ အစထဲက ရင္းႏွီးတာလည္း မဟုတ္ပဲနဲ႔ "

" အဲ့ဒီ့ ဒီႏႈတ္သီးေလးက မရင္းႏွီးေသးဘူးပဲေျပာေနေနာ္ ကိုကိုမင္းကို ဖက္နမ္းျပစ္မွာ "

Gyuvin က ကားေမာင္းေနရင္းနဲ႔ပင္ Yujinရဲ႕ မ်က္ႏွာဆီလက္လွမ္းကာ ႏႈတ္ခမ္းပါးေလးကို ဆြဲကိုင္လို႔ ေျပာလာေတာ့ Yujin ကေတာ့အသည္းသန္ကို တြန္းဖယ္ေနရတာေပါ့ .

" ဖယ္ ဖယ္ "

" တအားဆိုး ဆိုးလို႔ရမွန္းသိလို႔ တအားဆိုးေနတာ နမ္းျပစ္မယ္  ကိုကို႔ဂြင္ထဲ ဝင္လာလို႔ကေတာ့ ႁပြတ္စ္ ႁပြတ္စ္ ႁပြတ္စ္နဲ႔ အသံအက်ယ္ႀကီးျမည္ေအာင္ကို နမ္းျပမယ္ "

𝗛𝗮𝗽𝗽𝗶𝗲𝗿 [ 규진 ] COMPLETEDWhere stories live. Discover now