6 Zawgyi

350 7 1
                                    

[ ရင္ခုန္ျခင္း ( သို႔ ) ပထမဆုံးအနမ္း ]

" Good Morning Hao Hyung  "

အိပ္မႈန္စုတ္ဖြားပုံစံေလးနဲ႔  Hao ႏိုးလာတဲ့အခ်ိန္ Hanbin က ကိုယ္တျခမ္းေစာင္းပုံစံနဲ႔ ေငးၾကည့္ေနတာျဖစ္သည္ . ႐ုတ္တရက္ အိပ္ခ်င္ေျပသြားရတဲ့ အျပင္ Hao ရဲ႕ နား႐ြက္ဖ်ားေလးမ်ားသာမက ပါးအိအိေလးေတြပါ ရဲတြတ္၍ လာခဲ့သည္ . အခုအေနအထားက တစ္ကုတင္တည္းက မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ေဘးတိုက္အေနအထားနဲ႔ေလ .

" HanBin! "

သူ႔ေရွ႕မွာရွိေနေသာ Hao hyung က တအားခ်စ္ဖို႔ေကာင္းသည္ . သူတစ္ခ်ိန္လုံး သေဘာက်လာရတဲ့ သူက အခု သူနဲ႔အတူတူ ဒါေတာင္မွ သူနဲ႔ အနီးကပ္ဆုံးမွာ ရွိေနျခင္းမ်ိဳးေလ . ႏွဖူးႏုႏုအေပၚ ျဖာက်ေနတဲ့ ဆံႏြယ္အိအိေလးေတြဆီ လက္လွမ္းမိတာေလးကိုပင္ Hao hyung က သူ႔နာမည္ကိုေခၚကာ သူ႔လက္ကို Hyung ရဲ႕ လက္ဖဝါးေသးေသးေလးနဲ႔ ဆုပ္ကိုက္တားျမစ္သည္ .

" ဘာလို႔လဲ "

Hanbin ခပ္တည္တည္နဲ႔ပဲ Hao ကိုင္ထားတဲ့ သူ႔လက္ကို ဆက္၍လႈပ္ရွားလိုက္သည္ . ဆံပင္ေလးေတြကို သပ္ေပးတယ္ . ပြတ္ေပးတယ္နဲ႔ အလုပ္ရႈပ္ေနဟန္ျပင္ၿပီး Hyung နဲ႔ မ်က္လုံးခ်င္းေတာင္မဆုံခဲ့ .

" Hanbin ဘာလို႔ ဒီလိုေတြလုပ္ေနတာလဲ "

" ဘာလို႔လဲ Hyung သိခ်င္တာလား "

ဆံပင္ေနရာမွ အလုပ္ရႉပ္ေနခဲ့ေသာ Hanbin ရဲ႕ လင္ေတြက ႐ုတ္တရက္ ရပ္တန႔္ကုန္ကာ Hao hyung နဲ႔လည္း မ်က္လုံးခ်င္းစုံေတြ႕ေစလိုက္သည္ . ပါးနားတစ္ဝိုက္ ရပ္တန႔္သြားသြား Hanbin ရဲ႕ လက္ဖဝါးႀကီးႀကီးထဲမွာ Hao ရဲ႕ ပါးျပင္ေလးက နစ္ျမဳပ္ေနလိမ့္မယ္ .  ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးၾကည့္ေနေသာ Hao က အခုခ်ိန္မွာ ခ်စ္ဖို႔အေကာင္းဆုံးလည္း ျဖစ္ေနလိမ့္မည္ .

အြန႔္!

႐ုတ္တရက္ဆိုသလို ထိကပ္သြားတဲ့ Hanbin ရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းေတြေၾကာင့္ အခုခ်ိန္မွာ Hanbin က အလယ္စည္းသားထားတဲ့ ဖက္ေခါင္းအုံးကို ေက်ာ္လြန္ကာ Hao ဆီ က်ဴးေက်ာ္လိုက္ျခင္းလည္းျဖစ္လိမ့္မည္ . ဖ်တ္ခနဲ အထိအေတြ႕မွာ Hao လက္ေခ်ာင္းေလးမ်ားမွာေတာ့ Hanbin ရင္ဘက္ကို တြန္းထုတ္ထားသည့္ဟန္ျဖစ္ေနလိမ့္မည္ . သို႔ေသာ္ တြန္းထုတ္ျခင္းေတာ့မဟုတ္ခဲ့ .

𝗛𝗮𝗽𝗽𝗶𝗲𝗿 [ 규진 ] COMPLETEDحيث تعيش القصص. اكتشف الآن