ဟန္ျမစ္ေဘးမွာ ပြင့္လင္းခဲ့တဲ့ ဆက္ဆံေရးေလးဟာ ေရွ႕ဆက္ၿပီးတအားကိုလွပလို႔ေနႏိုင္ပါ့မလားဆိုတဲ့ အေတြးေလးအား Yujin ဟိုးအရင္ကတည္းက ေတြးမိသည္ . သို႔ေသာ္လည္း ဒီအခ်ိန္မွာေတာ့ ဒီအတိုင္းသာ ကိုကို႔ရဲ႕ အခ်စ္ေတြကို အျပည့္အဝလက္ခံဖို႔သာ ေတြးထားတာမို႔...အိမ္ျပန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ က်စ္က်စ္ပါေအာင္ တြဲကိုင္ထားခံရတဲ့ Yujin လက္ကေလးဟာ ကားေပၚျပန္ေရာက္တဲ့အထိကို Gyuvin ရဲ႕ လက္ဖဝါးႀကီးႀကီးထဲ နစ္ျမဳပ္လို႔ေနတုန္းပင္ . တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္လည္း လွည့္ၾကည့္တက္ၿပီး ထိုသို႔လွည့္ၾကည့္ၿပီးတိုင္းလည္း လက္ဖမိုးေလးကို နမ္းတတ္ေသးတာ .
ကိုကိုဟာ Yujin ကို အေသသတ္ဖို႔မ်ား ေမြးဖြားလာေလသလားလို႔ တခါတေလေတြးမိပါေသးသည္ .
Yujin မွာေျပာခ်င္တဲ့စကားေတြရွိသလို ေမးခ်င္တဲ့ေမးခြန္းေလးေတြလည္း ဒီအတိုင္ခင္ကတည္းက ႀကိဳေတြးထားဖူးျပန္သည္ . သို႔ေသာ္ တကယ္တမ္းက် ကိုကိုစိတ္ခုသြားမလားဆိုတဲ့ စိတ္ကေလးကလည္း ရွိေနျပန္ေတာ့ Yujin ေမးလို႔မထြက္ျပန္ .
" ကိုယ့္ကို ေျပာခ်င္တာရွိလို႔လား "
Yujin ရဲ႕ အစဥ္တစိုက္ၾကည့္ေနမႈေလးေတြေနာက္မွာ ေမးခြန္းစကားလုံးေလးေတြကပ္ပါေနတာကို Gyuvin သတိထားမိတာမို႔ ထုတ္ေမးလိုက္ေတာ့ ေခါင္းညိတ္ျပလာေသာ Yujin ရယ္ေပါ့ .
" အကို Gyuvin က ကြၽန္ေတာ့္ကို - "
" ဘယ္လိုေခၚလိုက္တယ္ "
Yujin ရဲ႕ က်င့္သားမရေသးတဲ့ ဆင္တူစကားလုံးေလးႏွစ္လုံးအတြက္နဲ႔ အခုေတာ့ ကိုကို႔ထံမွ မ်က္မွာကုတ္ကာ စကားျဖတ္ေျပာျခင္းကိုခံလိုက္ရပါေတာ့သည္ .
" အာ....အက်င့္မရေသးလို႔ပါ "
" အက်င့္ျဖစ္ေအာင္ ကိုကိုခ်င္းထပ္ေနေအာင္ ေန႔တိုင္း မ်ားမ်ားေခၚခိုင္းရမယ္ "
" ကိုကို! "
" ဗ်ာ "
" ဟာ "
Yujin ရဲ႕ က်င့္သားမရမႈေလးေတြမွာ ရဲတက္လာတတ္ေသာ ပါးႏုႏုေလးေတြနဲ႔ ထို႔ထက္ဆိုးသည္က နား႐ြက္ေလး တစ္ဖက္တစ္ခ်က္ဆီတိုင္းက ရဲတြတ္သြားတတ္တာမ်ိဳးျဖစ္သည္ .
ESTÁS LEYENDO
𝗛𝗮𝗽𝗽𝗶𝗲𝗿 [ 규진 ] COMPLETED
Fanfic𝙢𝙖𝙞𝙣 𝙘𝙥 - 𝚐𝚢𝚞𝚓𝚒𝚗 𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙘𝙥 - 𝚋𝚒𝚗𝚑𝚊𝚘 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 - 02.05.23 𝘵𝘶𝘦𝘴𝘥𝘢𝘺 𝘦𝘯𝘥 - 02.08.23 wed